با تایید رومینیگه؛ رودی در آستانه پیوستن به شالکه

با تایید رومینیگه؛ رودی در آستانه پیوستن به شالکه

سایت رسمی فوتبالی - کارل هاینز رومنیگه تایید کرد که سباستین رودی در آستانه پیوستن به رقیبشان در بوندسلیگا، شالکه، است.

به گزارش فوتبالی، با تایید کارل هاینز رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ، سباستین رودی بسیار به شالکه نزدیک است.

این هافبک در ژانویه 2017 از هافنهایم به بایرن مونیخ پیوست اما با آمدن لئون گورتزکا، فرصت بازی کمتری به وی می رسد.

در ابتدای این ماه، کریستین هایدل مدیر ورزشی شالکه، شایعات پیوستن رودی به این باشگاه را رد کرد.

اما نایب قهرمانان فصل گذشته بوندس لیگا طی روزهای آتی رودی را با مبلغ 16 میلیون یورویی، به عنوان جانشین هم تیمی اش در تیم ملی آلمان، گورتزکا، جذب خواهند کرد.

رومنیگه گفت: "من تایید می کنم که سباستین رودی هم اکنون تست های پزشکی اش را در گلزن کرشن انجام داده است. اگر او این تست ها را با موفقیت پشت سر بگذارد و برد نظارت این قرارداد را تایید کنند، کار تمام می شود. من برای وی بهترین آرزوها را دارم. باید بگویم او فرد بسیار خوبی است."

رومنیگه همچنین حرف های اولی هوینس رییس باشگاه بایرن مونیخ را تایید کرد که این باشگاه به دنبال جانشین برای کینگزلی کومان نیست.

این وینگر پس از انجام عمل جراحی به دلیل مصدومیت در ناحیه زانو که پس از برد بایرن مونیخ در دیدار آغازین برابر هوفنهایم در روز جمعه به وی وارد شد، حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود.

رومنیگه افزود: "او چند ماه از میادین دور خواهد بود. این برای ما خیلی بد است. اما ما هیچ اقدامی برای این پست نخواهیم کرد. ما سه بازیکن خوب در آرین روبن، فرانک ریبری و سرژ گنبری داریم. سرژ باید برای این آخر هفته در دسترس باشد. ما به این سه بازیکن اعتماد داریم و هیچ برنامه دیگری نریخته ایم."