افسوس گتوزو از شکست برابر ناپولی

افسوس گتوزو از شکست برابر ناپولی

سایت رسمی فوتبالی - میلان با وجود اینکه با حساب 2 بر صفر ار رقیبش در بازی یکشنبه در استادیم سن پائولو پیش بود، در عرض 30 دقیقه نتیجه بازی را واگذار کرد.

به گزارش فوتبالی، گتوزو با مصاحبه با تلویزیون میلان اعتراف کرد که : "ما برای یک ساعت کنترل بازی را در دست داشتیم و سپس اجازه دادیم همه چیز از دست برود. بعد از به ثمر رسیدن گل اول آنها، ما به سادگی میدان را خالی کردیم، و این بزرگترین افسوس است. ما باید بر روی ذهنیت مان کار کنیم و به عنوان یک تیم بازی را تفسیر کنیم. ما قوی هستیم و تنها نیاز داریم که بر روی اشتباهتمان کار کنیم، اما این زمان بر است، و من میدانم که ما زمان زیادی را در اختیار نداریم. " 

ناپولی با زدن گل تمرکز خود را در بازی بدست آورد، این درحالی بود که لوکاس بلیا در آن صحنه موقعیت تصاحب توپ را داشت.

مربی میلان اظهار داشت: "ما یک تیم هستیم و در یک حرکت تیمی این شامل همه می شود، نه فقط بیلیا. فقط لوکاس نبود که بر روی گل مرتکب اشتباه شد، متئو موساکیو می توانست در آن صحنه توپ را به سمت عقب، و به دروازه بان پاس دهد به جای اینکه هم تیمی خود را تحت فشاری بی مورد قرار دهد. اشتباهات رخ می دهند، مسئله مهم این است که شما به عنوان یک تیم به بازی ادامه دهید، و اگر اشتباهی رخ داد شیوه خود را از دست ندهید."

گونزالو هیگواین اولین بازی خود را با پیراهن میلان انجام داد و گتوزو به تحسین مهاجم خود پرداخت.

گتوزو در این باره گفت: "من از عملکرد او بسیار خوشنودم، با وجود اینکه نتوانستیم او را بهتر تغذیه کنیم؛ دو گلی که به ثمر رساندیم به لطف حرکت او بود."

روز جمعه آزمون بزرگی در انتظار میلان است و این تیم میزبان رم است.

گتوزو اضافه کرد: "ما باید به خوبی خودمان را آماده این دیدار کنیم، چون رم تیم پرقدرتی است، ما باید بر روی نقاط مثبتمان در بازی مقابل ناپولی تکیه کنیم، و این نقاط مثبت بسیارند، چرا که هر تیمی نمیتواند بازی خود را در ورزشگاه سن پائولو به حریف تحمیل کند، همچنین باید بر روی اتفاق هایی که نمی بایست رخ می داد نیز کار کنیم."