خطیب: سپاهان مشکلی برای رزرو هتل در شهر جم ندارد

خطیب: سپاهان مشکلی برای رزرو هتل در شهر جم ندارد

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: سپاهان مشکلی برای رزرو هتل در شهر جم ندارد اما خودشان این موضوع را پیگیری نکردند.

به گزارش فوتبالی، رحیم خطیب در گفت‌وگویی در مورد تهدید سپاهان مبنی بر عدم شرکت در نشست خبری در صورتی که هتل‌شان در شهر جم نباشد، گفت: یک هفته پیش از این وقتی صحبت از حضور سپاهان در شهر جم شد من با رئیس هیأت فوتبال صحبت کردم. ایشان هم با فرماندار صحبت کردند و گفتند مشکلی برای رزرو هتل سپاهان در شهر جم وجود ندارد. اما بعد از آن خود سپاهان قضیه را پیگیری نکرد.

وی افزود: اکنون هم رئیس هیأت فوتبال جم به من گفته است که هیچ مشکلی برای حضور سپاهان در هتل کشتیرانی شهر جم وجود ندارد اما نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود و به این مسائل دامن می‌زنند. وقتی ما در شهرهای دیگر هم برای مسابقات شرکت می‌کنیم همین وضعیت وجود دارد و حداقل 40-50 دقیقه مسافت تا ورزشگاه داریم.

خطیب با اشاره به برنامه‌ریزی هواداران پارس جنوبی برای استقبال شایسته از تیم سپاهان و هوادارانش گفت: آنطور که من مطلع هستم و در گروه‌های هواداری خواندم قرار است هواداران پارس جنوبی پذیرایی و استقبال شایسته‌ای از سپاهان و هوادارانشان انجام دهند. هیچ مشکلی بین دو باشگاه وجود ندارد. فصل گذشته فقط 2-3 تیم از جمله سپاهان در هتل کشتیرانی شهر جم حضور پیدا کردند. یکی از آنها سپاهان بود.