قلعه‌نویی: نیازمند آینده درخشانی دارد

قلعه‌نویی: نیازمند آینده درخشانی دارد

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان پس از حضور ویسی به عنوان سرمربی این تیم در لیگ شانزدهم و خداحافظی با دو دروازه بان با تجربه خود یعنی رحمان احمدی و شهاب گردان همواره طی دو سال گذشته با مشکلاتی در این پست مواجه بوده است.


لی اولیویرا، مهدی امینی، علی کی خسروی، مهدی صدقیانی و در نهایت ابراهیم گلرهایی بودند که طی این مدت در چارچوب دروازه طلایی پوشان قرار گرفتند ولی تا حضور دروازه بان ملی پوش سوریه سپاهان گل های زیادی روی اشتباهات گلرهای خود دریافت کرد.


در فصل هجدهم اما قلعه نویی پیام نیازمند را از تیم فوتبال پیکان به عنوان اولین خرید خود در بازگشت به سپاهان معرفی کرد و این دروازه بان هم در 5 هفته ابتدایی توانسته جواب اعتماد قلعه نویی را بدهد.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص عملکرد پیام نیازمند در 5 هفته ای که از لیگ برتر سپری شده، گفت: « نیازمند توانسته انتظارات ما را در پنج هفته ابتدایی برآورده کند و در مجموع از نمایشی که داشته راضی هستیم.»


قلعه نویی در ادامه اضافه کرد:« البته نیازمند اشتباهات جزیی داشته است اما مهم این است که او بلافاصله از این اشتباهات درس گرفته و دیگر آن را تکرار نکرده است. پیام یکی از با استعداد ترین دروازه بانهایی است که من در این چند سال دیده ام و او آینده درخشانی خواهد داشت.»