بازیکن اروگوئه‌ای به ترکیب آرسنال می‌رسد؟

بازیکن اروگوئه‌ای به ترکیب آرسنال می‌رسد؟

سایت رسمی فوتبالی - بازیکن اروگوئه ای در طول جام جهانی هواداران آرسنال را با عملکرد خود تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش فوتبالی، توریرا انتظار داشت که پس از حضور در امارات به ترکیب اول اونای امری راه پیدا کند. با این حال هافبک سابق سمپدوریا در سه بازی ابتدایی فصل روی نیمکت قرار داشت و با توجه به حضور بازیکنانی مانند متئو گوندوزی و گرانیت ژاکا بازی به او نرسید. 

اما حالا توریرا اعلام کرده که برای حضور در ترکیب اصلی آرسنال آماده است هرچند کمک کردن به تیم از روی نیمکت و با تعویض شدن را نیز دوست دارد. او پس از پیروزی 3 - 1 برابر وستهام در پاسخ به این سوال که برای رسیدن به ترکیب اصلی به اندازه کافی آماده است یا نه به سایت رسمی آرسنال گفت: " امیدوارم اینطور باشد. همه سخت تمرین می کنند، با تمام وجود تلاش می کنند و می خواهند پیشرفت کنند. من می خواهم در ترکیب اصلی باشم اما هر زمان که به زمین بیایم برایم مهم است. براین بهترین اتفاق این است که بتوانم به تیمم کمک کنم. همانطور که امروز وقتی در نیمه دوم به زمین آمدم این کار را انجام دادم. و توانستیم پیروزی را برای هوادارانمان که واقعا شایسته آن هستند، به ارمغان بیاوریم. "

توریرا از زمان پیوستن به تیم بارها هواداران را تحت تاثیر قرار داده است. اما این بازیکن 22 ساله تاکید می کند که هنوز در حال سازگاری با فرهنگ انگلیسی است. توریرا اضافه کرد: " من اینجا واقعا خوشحال هستم. همه چیز برای من جدید است چون از لیگی کاملا متفاوت آمدم. آب و هوای اینجا متفاوت است و سبک زندگی هم همینطور است. اما من به خوبی در حال سازگاری هستم و به سختی تمرین می کنم. اعتماد به نفس ما در هر بازی افزایش پیدا می کند بنابراین این عالی است. "

مسوت اوزیل، بازیکن سابق تیم ملی آلمان، بازی روز شنبه برابر وستهام را به دلیل بیماری از دست داد. هرچند در برخی خبرها آمده بود که اوزیل در هفته های اخیر با مربی جدید خود مشاجراتی داشته است. 

مربی اسپانیایی در بازی برابر چلسی از اوزیل به صورت ثابت در ترکیب تیم استفاده کرد و در دقیقه 70 او را بیرون کشید.