سیگار خاموش ساری در کنار زمین جنجال‌ساز شد

سیگار خاموش ساری در کنار زمین جنجال‌ساز شد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در یک‌چهارم پایانی بازی با پنالتی ادن هازارد و گل به خودی ده‌آندره یدلین که بر اثر تلاش مارکوس آلونسو بدست آمد توانست نیوکاسل را شکست دهد. شاگردان ساری با کسب این پیروزی، سومین پیروزی پیاپی خود در سه بازی اول‌شان در لیگ برتر را بدست آوردند و به مقام دوم جدول صعود کردند. چلسی در این رتبه بین لیورپول و واتفورد قرار دارد، تنها دو تیم دیگری که تا اینجا در هر سه بازی  خود در لیگ برتر انگلیس به پیروزی رسیده‌اند.


اما فارغ از نتیجه‌ی این بازی، یکی از مسائلی که برای فوتبالدوستان و رسانه‌های بسیار جذاب بوده، حرکت ساری در کنار زمین بوده است. سرمربی ایتالیایی چلسی در جریان بازی، در کنار زمین در حال کشیدن سیگار دیده می‌شد.  این درحالی است که قوانین ضد دخانیات انگلیس، روشن کردن سیگار در اماکن عمومی را ممنوع کرده است.


در دوران سرمربی‌‌گری ساری در ناپل، محوطه‌ی به خصوصی برای سیگار کشیدن او آماده شده بود ولی در چلسی کسی به سرمربی ایتالیایی تازه‌وارد از این لطف‌ها نکرده است.


او در عوض، سیگار را در دهان خود می‌گذارد ولی روشن نمی‌کند. در جریان بازی با نیوکاسل، تصاویر ساری بارها در حالی دیده شد که کنار خط یک فیلتر سیگار در دهان دارد. هر چند تشخیص اینکه آیا او یک سیگار واقعی در دهان دارد یا چیزی که فقط شبیه سیگار است، مشکل بود. به همین خاطر در شبکه‌های اجتماعی بحثی در میان هواداران چلسی در گرفته که آیا ساری واقعاً یک سیگار واقعی در دهان خود داشته یا شیئی به شکل سیگار. ساری  چندی پیش گفته بود با این شرایط سیگار کشیدن برای او سخت خواهد بود و حاضر است به خاطر چلسی کشیدن سیگار را ترک کند.