مگوایر: به تصمیم لستر برای رد پیشنهاد منچستریونایتد احترام می گذارم

مگوایر: به تصمیم لستر برای رد پیشنهاد منچستریونایتد احترام می گذارم

سایت رسمی فوتبالی - مدافع لسترسیتی و تیم ملی انگلیس، هری مگوایر، می گوید که به تصمیم باشگاه برای رد پیشنهاد منچستریونایتد احترام می گذارد. 

به گزارش فوتبالی، خوزه مورینیو و منچستریونایتد قصد داشتند پس از جام جهانی هری مگوایر را به اولدترافورد ببرند اما لسترسیتی حاضر به مذاکره برای این بازیکن 25 ساله نشد. 

مگوایر که عملکرد درخشانی در جام جهانی 2018 داشت، در پیروزی 2 - 1 برابر ساوتهمپتون یک گل دراماتیک به ثمر رساند. 

دریافت پیشنهاد از سایر باشگاه ها برای مگوایر عجیب نیست اما او حالا با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تمام تمرکز خود را معطوف لسترسیتی کرده است. 

مگوایر گفت: " چه برای لستر بازی کنم چه برای تیم دیگری، می خواهم در زمین باشم. پس از نمایش خوب در روسیه پیشنهادهایی در تابستان مطرح شد اما مقامات باشگاه اعلام کردند که من فروشی نیستم و من به این تصمیم احترام می گذارم. آنها به من این فرصت را دادند که برای این باشگاه بازی کنم. باشگاه خوبی که در حال رشد است و من از این تصمیم خوشحالم. از آن به بعد تمام ذهن من مشغول لستر است. از زمانی که بازگشتم واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. بازیکنان بسیار آماده هستم و فکر می کنم بهتر خواهیم شد. من یک بازیکن بلندپرواز هستم و فکر می کنم ما تیم بسیار خوب و مستعدی داریم. اگر در کنار هم بمانیم، سال قدرتمندی را پیش رو خواهیم داشت. "

لسترسیتی دهم شهریورماه باید به مصاف لیورپول برود.