خوشحالی مائوریزیو ساری از پیروزی سخت برابر نیوکاسل

خوشحالی مائوریزیو ساری از پیروزی سخت برابر نیوکاسل

سایت رسمی فوتبالی - سرمربی چلسی، مائوریتسیو ساری از اینکه تیمش توانسته سه امتیاز از بازی خارج از خانه را بایک برد "غیر ممکن" بدست آورد خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، آبی های ساری شروع بی نقص خود را  در فصل جدید لیگ جزیره، با کسب سومین پیروزی در سنت جیمز پارک   ادامه دادند.

گل خوزلو توانست گل هازارد را که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود را پاسخ دهد اما گل به خودی دیندر یدلین در دقایق پایانی سبب شد تا در پایان کار این چلسی باشد که امتیازات بازی را دشت میکند.

ساری گفت : "بازی بسیار دشواری بود، و به دست آوردن فضا غیر ممکن بود، ما خوب بازی کردیم و در نیمه دوم بهتر بودیم، اما کار بسیار سختی بود. تا به حال ندیده بودم که تیم رافا بنیتز با پنج دفاع بازی کند. فکر میکنم بازی در این زمین نه فقط برای ما، بلکه برای هر تیمی دشوار است. ما کمی بدشانس بودیم که انها توانستند که بازی را به تساوی 1 - 1  بکشانند."

ساری در مورد پنالتی چلسی گفت : "نمی دانم من از آن صحنه دور بودم و من داور نیستم ، و علاقه ای هم به داور بودن ندارم."

چلسی که توانسته است در این فصل هادرسفیلد و ارسنال را شکست دهد، بازی مالکانه ای را مقابل نیوکاسل به نمایش گذاشت اما به نظر می رسید که انها تنها یک تساوی بدست خواهند آورد.

اما مارکوس آلونسو که پنالتی چلسی را هم بدست اورده بود، با تلاش خود در دقایق پایانی و ضربه ای که توسط یدلین مدافع نیوکاسل منحرف شد چلسی را پیروز مسابقه کرد.

ستاره چلسی، هازارد، می گوید : "وقتی آنها گل زدند همه فکر میکردند که بازی مساوی می شود، اما ما چلسی هستیم و هرگز تسلیم نمی شویم. ما خوب کار کردیم و موقعیت های زیادی نیز خلق کردیم و شایسته پیروزی بودیم.امشب احساس خستگی میکنم، تمام تیم خسته است اما ما امتیازات را بدست آوردیم."

آلونسو در مورد به دست آوردن ضربه پنالتی برای چلسی گفت : "فکر میکنم من بودم که توپ را در اختیار داشتم و جلوتر از حریف قرار داشتم. اینطور نبود که من تماس حریف را احساس کنم و زمین بخورم، او من را انداخت. این یک پیروزی خوب بود و این سه امتیاز بزرگ برای ماست. "

نیوکاسل تنها موفق به کسب سه امتیاز از سه بازی آغازین فصل خود شده است، و رافا بنیتز سرمربی این تیم از بابت نتیجه به دست آمده در بازی امروز ناراحت است.

او گفت : " هم پنالتی و هم خطای منجر شده به آن بسیار شک برانگیز بود. ما پنج یا شش بازیکن را از دست داده ایم . هر تیم بالای جدولی که 6 بازیکن از دست بدهد، علاوه بر مشکلات خودش درگیر این اتفاق نیز خواهد شد. ما مشکلی نداریم، ما چند بازیکن مصدوم داریم و باید این وضعیت را مدیریت کنیم، و این بسته بازیکنانی است که در اختیار دارید، اگر من هازارد را در اختیار داشتم، به او بازی می دادم و او شرایط را تغییر می داد. ما می دانیم که می توانیم بهتر از این با توپ کار کنیم، اما به نظر من ما تا پایان هم خوب کار کردیم. "

خوزلو زننده گل نیوکاسل هم گفت : "ما این هفته سخت تمرین کردیم – خیلی سخت – چون می دانستیم بازی مقابل چلسی چقدر دشوار است. ما سعی کردیم تا آخرین لحظه در بازی بمانیم، اما این فوتبال است، و ما یک گل به خودی زدیم و این نتیجه ی بدشانسی ماست. "