بختیار رحمانی: سپاهان تیم چند سال پیش نیست!

بختیار رحمانی: سپاهان تیم چند سال پیش نیست!

وب سایت فوتبالی- بختیار رحمانی هافبک سپاهان درباره بازی تیمش مقابل تراکتورسازی می‌گوید:«‌ما نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و بچه ها خیلی خو ب بازی کردند. البته تراکتورسازی هم تیم خوبی بود و نیمه دوم سوار بازی بودند. نیمه دوم هم ما موقعیت هایی داشتیم ولی می دانستیم که نیمه دوم با توجه به اینکه ما جلو هستیم، آنها حمله می کنند. بعد از اینکه گل خوردیم گل هم زدیم ولی متاسفانه نتواسنتیم حفظ کنیم. تیم تراکتورسازی بازیکنان بسیار خوبی دارد و باید هر لحظه منتظر باشی کاری بکنند. البته می توانستیم جلوی شوت آنها را بگیریم که نشد ولی شک نکنید دیگر چنین چیزی اتفاق نمی افتد. تیم فوق العاده ای داریم و همه با هم یک دست و یکدل هستیم.»

رحمانی اشاره‌ای به شرایط جدید سپاهان دارد:« همه چیز تغییر کرده و مثل چند سال پیش نیست. ما متاسفانه چند بازی در خانه را از دست دادیم وفکر می کنم حقمان برد بود. هر چند شرایط زمین هم خوب نبود. در این زمین می شد این بازی را ببریم ولی اینکه بخواهیم بحث گذشته را بکنیم درست نیست چون تیم ما خیلی بهتر شده و جلوتر هم که برویم هر هفته بهتر می شویم.

هافبک تیم سپاهان در مرد کیفیت چمن نقش جهان و تاثیر آن بر نتیجه گیری تیم حرفهایی دارد:«این موضوع برای تیم های دیگر هم بود. چمن نقش جهان از کیفیت زمین کم می کرد. تکل که می زنی زمین چاله می شود. زمین مناسب بازی نبود از آقای آذری تشکر می کنیم  که زمین خودشان را در اختیار ما قرار دادند. ما آنجا خیلی بهتر بازی کردیم. می توانستیم ببریم و موقعیت های خوبی داشتیم ولی استفاده نکردیم امیدوارم دیگر این اتفاقات نیافتد فکر می کنم زمین هم پس از تعطیلات درست می شود.»