شیخ‌ویسی: مقابل پدیده اشتباهات زیادی داشتیم/ می‌توانستیم بیشتر از ۶ امتیاز بگیریم

شیخ‌ویسی: مقابل پدیده اشتباهات زیادی داشتیم/ می‌توانستیم بیشتر از ۶ امتیاز بگیریم

وبسایت فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان به این نکته اذعان کرد که آنها در بازی برابر پدیده خراسان نمایشی ضعیف داشته‌اند.

وحید شیخ‌ویسی در مورد بازی تیمش برابر پدیده اظهار داشت: در مجموع معتقدم که پیکان نمایش چندان خوبی در این مسابقه نداشت. وقتی بازی شروع شد شرایط برای هر دو تیم متعادل پیش می‌رفت، ولی در ادامه خصوصاً در نیمه دوم پدیده فوتبال بهتری را به نمایش گذاشت. متأسفانه ما در این بازی اشتباهات زیادی داشتیم و شکست خوردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کسب شش امتیاز در پنج بازی عملکرد خوبی برای پیکان به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: ما می‌توانستیم در این پنج بازی بیشتر امتیاز بگیریم، اما به‌هرحال شرایط طوری پیش رفت که فقط شش امتیاز گرفتیم. هنوز زمان زیادی تا پایان بازی‌ها باقی مانده و مهم این است که بتوانیم در بازی‌های آینده خوب امتیاز بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در مورد بازی تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته ششم گفت: ما باید ضعف‌های‌مان را تا آن مسابقه به کمترین حد ممکن برسانیم. ما در بازی قبلی که در خانه انجام دادیم پیروز نشدیم و مهم این است که بتوانیم در بازی با استقلال خوزستان سه امتیاز را بگیریم. ما باید باخت برابر پدیده را در بازی مقابل استقلال خوزستان جبران کنیم.