کولیبالی: ناپولی پیشرفت می کند

کولیبالی: ناپولی پیشرفت می کند

سایت رسمی فوتبالی - کالیدو کولیبالی معتقد است که ناپولی می تواند پیشرفت خوبی در این فصل داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، کالیدو کولیبالی پس از کامبک ناپولی از شکست 2 - 0 به پیروزی 3 - 2 برابر میلان باور دارد که این تیم می تواند با این ذهنیت پیشرفت کند. 

این دومین کامبک آنها پس از پیروزی 2 - 1 برابر لاتزیو بود. 

این مدافع به رادیو کیس کیس گفت: " ما عقب افتادیم اما می دانستیم که می توانیم بهتر عمل کنیم و موقعیت های گلزنی بیشتری نسبت به میلان داشتیم اما آنها توانسته بودند هر دو موقعیت خود را تیدل به گل کنند. بعد از این که بازی 2 - 0 شد ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم و واکنش قدرتمندی نشان دادیم. ما می توانیم با این ذهنیت و این تیم پیشرفت کنیم. فکر نمی کنم داوید اوسپینا هیچ مهاری انجام داده باشد اما ما همچنان باید تلاش می کردیم و در ابتدا مطمئن می شدیم که بیش از این گل نمی خوریم. "

گونزالو هیگواین به استودیو سن پائولو بازگشت و اولین بازی خود برای میلان را انجام داد اما نتوانست تاثیری در بازی داشته باشد. 

او در این باره اظهار داشت: " ما هیگواین را با کاری تیمی مهار کردیم. بنابراین این فقط کار من و رائول آلبیول نبود. دریافت دو گل ناراحت کننده بود اما ما از تجربه ها درس می گیریم و پیشرفت می کنیم. "

ناپولی به جز مائوریزیو ساری و جورجینیو تغییری نکرده است. 

کولیبالی اضافه کرد: " می توان گفت که ما به یکدیگر اعتماد داریم و سال ها در کنار هم بودیم. می دانیم که می توانیم شرایط را تغییر دهیم اما از ابتدا نباید خودمان را در این شرایط قرار می دادیم. "