جدال فکری با تیم بدون مربی

جدال فکری با تیم بدون مربی

به گزارش "ورزش سه"، حالا آنها در این هفته به مصاف دیگر تیم شهرداری‎چی‎ها می روند که این بازی هم به نظر کم حاشیه نیست؛ تیمی که درخواست تعویق یک روزه بازی را داشته، بازی ای که 2 ساعت به نسبت سایر بازی ها با تاخیر برگزار می شود و رقیبی که بدون داشتن سرمربی روی نیمکت به میدان می رود. شاید این اتفاقات به اندازه اتفاقات هفته گذشته برای شاهین نگران کننده نباشد اما مطمئنا بی تاثیر در روند این بازی نخواهد بود.


محمود فکری سرمربی ای که فصل گذشته مسجدسلیمانی ها را لیگ برتری کرده حالا این توقع را برای همگان ایجاد کرده که شاهین را هم می تواند لیگ برتری کند و این در حالی است که او با تیمش در دو هفته گذشته فقط 2 امتیاز توانسته از حریفان کسب کند. فکری برای آنکه ثابت کند باز هم می تواند یک تیم دیگر را در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار دهد باید این هفته در دیدار خانگی مقابل شهرداری تبریزی برنده میدان باشد.


اما شهرداری تبریز که بعد از گسترش فولاد تبریز دیگر تیم تبریزی که در روزهای آخر به شهر ارومیه منتقل شد، شرایط خوبی در این فصل ندارد و در واقع همه ذهن ها را به این سمت برده که احتمالا آنها تیم دومی هستند که بعد از نفت تهران از این رقابت ها کنار گذاشته می شوند. آنها در این بازی شرایط خوبی از لحاظ مالی، مدیریتی و تیمی ندارد ولی با قول هایی که داده می شود مسئولین تبریز می خواهند این تیم را حتی با چنگ و دندان حفظ کنند تا سهمیه تبریزی ها از فوتبال ایران کسر نشود که اگر این تیم منحل شود به جز تراکتورسازی و ماشین سازی دیگر تیمی در تبریز در رده های دیگر فوتبال حضور نخواهد داشت.