داوید لوییز: اگر کونته در چلسی می ماند، من از این تیم جدا می شدم

داوید لوییز: اگر کونته در چلسی می ماند، من از این تیم جدا می شدم

سایت رسمی فوتبالی - داوید لوییز از دوره جدید چلسی تحت هدایت مائوریزیو ساری راضی است و اعلام کرده که در صورت ادامه حضور آنتونیو کونته در این تیم باقی نمی ماند.

مدافع تیم ملی برزیل نقشی کلیدی در قهرمانی چلسی در فصل 17 - 2016 داشت اما با مصدومیت های پیاپی و روابط سرد با کونته فصل گذشته را به سختی پشت سر گذاشت.

پس از حضور ساری روی نیمکت چلسی، این بازیکن به ترکیب اصلی بازگشت. هرچند بسیاری تصور می کردند که با توجه به سیستم سرمربی سابق ناپولی بازی به این بازیکن 31 ساله نرسد. 

او در آستانه بازی چلسی با نیوکاسل به اسکای اسپرت گفت: " فوتبال بازی کردن بی نظیر است. البته من فصل خوبی را در زمین پشت سر نگذاشتم اما به عنوان یک انسان و یک مرد در بیرون زمین درس های بسیاری گرفتم. گاهی باید صبور بود، گاهی باید از بدن مراقبت کرد، گاهی باید از بیرون زمین چیزهایی یاد گرفت که در آینده به کار بیاید. من به زمان نیاز داشتم تا از بدنم مراقبت کنم. بسیاری از اوقات وقتی در زمین بودم درد داشتم و هرگز حتی شانس حضور در یک بازی را از دست ندادم. استراحت و تجدید قوا خوب بود. همه می دانند که اگر مربی قبلی در تیم می ماند شاید من از باشگاه می رفتم. حالا اینجا هستم و خوشحالم. "

ساری سیستم معروف پاسکاری، سرعت بالا و سبک پاسکاری سرعتی را به چلسی آورده و شرایط با زمان کونته کاملا تغییر کرده است. 

داوید لوییز در این باره اظهار داشت: " فکر می کنم هر مربی با برنامه های جدیدی برای پیشرفت باشگاه و کمک به ما می آید و البته که ساری تا به حال نیز چیزهای بسیاری به من یاد داد که پیش از این ندیده بودم. او تنها پنج درصد از ایده های خود را به رسانه ها می گوید. او قطعا تمام برنامه های خود را شرح نخواهد داد. یکی از بخش های این ایده تمرکز روی توپ و بخش های متفاوت زمین است. شما باید حرکات را متوجه شوید. فکر می کنم در آغاز راه هستیم. برای همه زمان می برد اما ما تا به حال دو بازی انجام داده ایم و شش امتیاز کسب کرده ایم. "