بروژ- اندرلخت؛ آغاز جاه طلبی‌های کاوه رکوردشکن

بروژ- اندرلخت؛ آغاز جاه طلبی‌های کاوه رکوردشکن

به گزارش "ورزش سه"، هفته پنجم رقابت های ژوپیرلیگ امروز در حالی پیگیری می شود که مهم ترین بازی فصل میان بروژ و اندرلخت امشب در ورزشگاه Jan Breydel شهر بروژ به میزبانی یاران جدید کاوه رضایی برگزار خواهد شد، جدالی که برای ستاره ایرانی طعم خاصی خواهد داشت چون بعد از ثبت آخرین گل با پیراهن شارلروا مقابل اندرلخت حالا می تواند برای او ثبت کننده اولین گل با تیم جدیدش یعنی بروژ هم باشد.


اندرلخت با 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و بروژ با 10 امتیاز و دو امتیاز کمتر با ایستادن در جایگاه سوم چشم به پیشی گرفتن از رقیب دیرینه و سنتی خود دارد از همین رو همه نگاه ها به نتیجه رویارویی دو تیم دارد تا کورس صدرنشینی و قهرمانی این فصل از همین روزهای ابتدایی داغ شود.


بعد از انتقال رکوردشکن هفته قبل کاوه رضایی امروز می تواند با پیراهن شماره 10 بروژ برای اولین بار به میدان برود تا امید اول گلزنی ایوان لکو سرمربی کروات لقب بگیرد. ستاره ایرانی که رسانه های بلژیکی از او به عنوان کابوس مدافعان اندرلخت نام می برند چون در تمام بازی هایی که مقابل این تیم پرافتخار بلژیکی به میدان رفته موفق به گلزنی شده است از جمله جدال هفته قبل که رضایی زننده تک گل شارلروا بود.


این 84 رویارویی دو تیم بروژ و اندرلخت درتاریخ رقابت های ژوپیرلیگ در ورزشگاه Jan Breydel محسوب می شود که طی این بازی ها 38 بار بروژ برده، 18 بار اندرلخت پیروز شده و 27 بار هم به تساوی کشیده شده است. سایت hln بلژیک صبح امروز در گزارشی از حواشی جنگ بزرگ این هفته مدعی شد ایوان لکو قصد دارد چند روز بعد از خرید ستاره ایرانی شارلروا از کاوه رضایی مقابل اندرلخت بهره ببرد تا مهاجم ایرانی در کنار روود ورمر دیگر گلزن بروژی ها زوجی مرگبار برای قهرمان بلژیک بسازد.


جدال تیم های بروژ و اندرلخت از ساعت 17:30 به وقت تهران آغاز می شود که اتفاقات این بازی می تواند جذابیت های زیادی برای فوتبالدوستان ایرانی در پی داشته باشد.