دحیل - پرسپولیس؛ با یاد ایران - مراکش(عکس)

دحیل - پرسپولیس؛ با یاد ایران - مراکش(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، برانکو و تیمش در شرایطی کاملا متفاوت نسبت به رقیب قدرتمند قطری سه‌شنبه به مصاف خواهد داد.

تیمی که طی دو نقل و انتقالات گذشته از جذب بازیکن محروم بوده و در همین برهه پنج ستاره تیمش را نیز از دست داده است. در سمت مقابل حریف قطری با این جمله همیشگی که یک ستاره آنها برابر با بودجه یک فصل تیم باشگاهی ایران است توصیف می‌شود و البته در مورد الدحیل بیراه نیست سود بردن از آن.

رقیب قطری که طی هشت دیدار این فصل لیگ قهرمانان به هشت پیروزی دست یافته و در لیگ‌ ستارگان نیز در همین هفته‌های ابتدایی مهاجمان آن برای دستیابی به عنوان آقای گلی حساب خود را از دیگر مدعیان جدا کرده‌اند.


پرسپولیس اما امیدوار است و با برانکو آنها همیشه یک هدف را دنبال کرده‌اند؛ بازی‌های بیشتر برای بردهای بیشتر و البته جام‌های بیشتر. اتفاقی که طی دو فصل اخیر برای آنها در لیگ برتر ایران به خوبی پیش رفته و به همین خاطر است که فصل جدید را نیز بدون توجه به این مشکلات همچنان با ادعای قهرمانی پا به مسابقات گذاشته است.


پرسپولیس برای انجام جدال مقابل الدحیل در حالی امروز آخرین تمرین خود را در شهیدکاظمی پشت سر گذاشت که اولین اتفاق امیدوارکننده حضور مهدی تاج بود، رییس فدراسیون فوتبال در جمع بازیکنان ضمن تشویق آنها برای نمایشی غرورانگیز ابراز امیدواری کرد بتوانند با تدابیر برانکو و عملکرد فنی و فردی‌شان به برتری دست یابند و راه صعود به مرحله بعدی را هموار کنند.


برانکو نیز در ابتدای تمرین تیمش آنها را میانه میدان فراخواند؛ تصویری که نمونه آن را در جام جهانی و پیش از جدال ایران برابر مراکش به خاطر داریم، جایی که خیلی‌ها ناامید از کسب نتیجه مقابل قهرمان آفریقا بودند اما فردای این مسابقه یک سه امتیاز ارزشمند با طعم صدرنشینی در گروهی که اسپانیا و پرتغال در آن حضور داشتند نصیب ایران شده بود.


اکنون برانکو و شاگردانش امیدوار به یک نتسجه تاریخی هستند. حریف قدرتمند آنها در دوحه به دنبال پایان دادن کار در پایان ۹۰ دقیقه خانگی است اما برانکو بار دیگر به شاگردانش برای یک نتیجه تاریخی اعتماد کرده است. اتحاد بزرگ برای بازگشت غرور انگیز از دوحه.


عکس: امیرحسین خیرخواه