مدافع اسپانیایی بایرن در یک قدمی PSG

مدافع اسپانیایی بایرن در یک قدمی PSG

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که از سال 2014 زمانی که داوید آلابا با قراردادی 9 میلیون یورویی از والنسیا به بایرن پیوست هر سال خواهان جدا کردن او از این باشگاه آلمانی بوده ولی همیشه ناکام شده، سرانجام تصمیم گرفته یک ستاره‌ی دیگر بایرن را جذب کند: خوان برنات.


به گزارش اسکای جرمنی مذاکرات دو باشگاه برای انتقال این مدافع اسپانیایی به مراحل پیشرفته رسیده است. این رسانه مدعی شده که مذاکرات در مورد مبلغ انتقال برنات به مراحل پیشرفته رسیده و دو باشگاه به تفاهم روی مبلغ 14 میلیون یورو بعلاوه‌ی پاداش نزدیک شده‌اند.


این قرارداد برای غول فوتبال آلمان بسیار پرسود خواهد بود چرا که یک بازیکن نه چندان مطرح تیم را با مبلغی بیشتر از آنچه برای جذبش پرداخت کرده‌اند، خواهند فروخت. اما از سوی دیگر در بازار این روزهای نقل و انتقالات، مبلغ این قرارداد برای باشگاه پاریسی هم بسیار مناسب خواهد بود. با اینکه دو باشگاه به توافق رسیده‌اند ولی خود بازیکنان همچنان می‌تواند مانع به سرانجام رسیدن تفاهم باشگاه‌ها شود.


به نظر می‌رسد در حال حاضر مشکل بزرگ، مذاکرات این بازیکن اسپانیایی 25ساله در مورد دستمزدی است که در پاری سن ژرمن خواهد گرفت. برنات دستمزدی معادل سالی 5 میلیون یورو می‌خواهد ولی پی اس جی فعلاً از موافقت با این درخواست برنات خودداری کرده است.


ولی عملکرد نه چندان درخشان برنات در مونیخ و این واقعیت که او بعد از فیلیپه لوئیس، دنی رز و وندل، چهارمین گزینه‌ی توماس توخل برای این پست بوده، تقاضای دستمزدی تا این حد بالا از طرف او را غیر واقع‌بینانه می‌کند.