بال پدیده در یک‌قدمی رجب‌زاده/ رکورد جدید خلعتبری: ۱۴ فصل گل زدن!

بال پدیده در یک‌قدمی رجب‌زاده/ رکورد جدید خلعتبری: ۱۴ فصل گل زدن!

وب سایت فوتبالی- محمد رضا خلعتبری به جز لیگ چهارم که در ابومسلم گل نزد در همه ادوار حضور خود موفق به باز کردن دروازه حریفان شده.خلعتبری در بازی با پیکان، پس از ۲۹۷ روز گل زد تا تعداد فصول گلزنی این بازیکن به عدد 14 برسد.

محمدرضا خلعتبری از بازیکنان باسابقه تاریخ لیگ برتر است که از لیگ سوم و در شموشک‌نوشهر بازی خود را در این مسابقات آغاز کرد. خلعتبری در این مدت یک فصل در فوتبال امارات حضور داشته و مجموعا ۱۵ فصل در لیگ برتر بازی کرده است. خلعتبری به جز لیگ چهارم که در ابومسلم در گلزنی ناکام ماند در همه ادوار حضور خود موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. خلعتبری در بازی با پیکان، پس از ۲۹۷ روز گل زد تا تعداد فصول گلزنی این بازیکن به عدد ۱۴ برسد.

در تاریخ لیگ برتر تنها یک بازیکن از این نظر آمار بهتری از خلعتبری دارد. مهدی رجب‌زاده که در این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی کرده سابقه گل‌زنی در ۱۵ فصل را دارد. این بازیکن از دوره اول لیگ در این مسابقات حضور داشت و یک فصل ونیم نیز از دوران بازیگری خود را در امارات پشت سر گذاشت. او به‌جز نیم‌فصلی که در لیگ هشتم برای مس کرمان موفق به گلزنی نشد در همه ادوار بازیگری خود گل زده است. محمدرضا خلعتبری این فرصت را دارد که با گلزنی در فصل بعد به رکورد رجب‌زاده برسد. این بازیکن با ۷۳ گل بهترین گلزن‌ حال حاضر لیگ برتر است.

اما خلعتبری در رکورد گلزنی در ۱۴ فصل تنها نیست و آرش برهانی و ابراهیم صادقی نیز در این تعداد فصل گلزنی کرده‌اند ولی این دو بازیکن دیگر بازی نمی‌کنند و فرصت بهبود آمار خود را ندارند. ابراهیم صادقی در ۱۵ فصلی که در سایپا بازی کرد به جز یک فصل در تمام فصول در نقش گلزن ظاهر شد.

اما رکورد آرش برهانی از یک نظر متمایز است. این بازیکن در ۱۴ فصل پیاپی موفق گلزنی شده است. رکوردی که تا مدتها بازیکنی به آن نخواهد رسید. برهانی که از لیگ دوم تا شانزدهم بازی کرد به جز آخرین دوره در تمامی اداور حضور خود موفق به گلزنی شد.