مکوندی: مقابل نساجی خیلی ضعیف ظاهر شدیم/ زمانی که صاحب توپ و میدان بودیم، موقعیت خوبی نداشتیم

مکوندی: مقابل نساجی خیلی ضعیف ظاهر شدیم/ زمانی که صاحب توپ و میدان بودیم، موقعیت خوبی نداشتیم

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از عملکرد تیمش مقابل نساجی مازندران انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، بهروز مکوندی  درباره شکست یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل نساجی گفت: به دلیل شرایط جدول و امتیازات دیدارهای قبلی، ما و نساجی به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم. آنها شاید شرایط را بهتر درک کرده و بهتر از ما بودند. نساجی با استفاده از امتیاز میزبانی و با بازی خوبی که ارائه کرد، ما را شکست داد. این پیروزی را به تیم نساجی و مردم قائمشهر تبریک می‌گویم و امیدوارم در دیدارهای بعد موفق باشند.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف نفت اظهار داشت: اصلاً نتوانستیم خوب بازی کنیم و خیلی ضعیف ظاهر شدیم. در 70 دقیقه اول مسابقه و تا زمان به ثمر رسیدن گل نساجی، خیلی خیلی ضعیف بازی کردیم. مسابقه را کامل در اختیار نساجی قرار دادیم و حریف با جو سنگین تماشاگران خود به ما فشار آورد. پس از گل، بازیکنان ما تلاش خود را بیشتر کردند تا شکست نخورند.

«شاید اگر از ابتدا برای پیروزی و با تفکر برد به میدان می‌رفتیم، بازیکنان ما بازی بهتری ارائه می‌کردند»، مربی تیم نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این جمله تصریح کرد: به جز صحنه پنالتی نساجی که میلاد فراهانی آن را مهار کرد، می‌توانم بگویم بعد از گل نساجی، بازی کاملاً در اختیار ما بود. عمده مشکل ما این بود که در اواخر بازی صاحب توپ و میدان بودیم، اما موقعیت‌های خوبی ایجاد نکردیم.

مکوندی در مورد ناکامی نفت در به ثمر رساندن گل در پنج دیدار گذشته خاطرنشان کرد: در پنج بازی گذشته گلی نزدیم و این یک مشکل بزرگ است. امیدوارم در این سه هفته‌ای که بازی نداریم، این مشکل را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: با وجود تلاش مدیران باشگاه، سیدیبه (مهاجم اهل مالی مد نظر ویسی) به دلیل مشکلات ویزا سه مرتبه برای سفر به ایران تلاش کرد، اما در این امر ناکام ماند. او باید به ایران بیاید و با ما تمرین کند که اگر عملکرد خوبی داشت، او را جذب کنیم. فرشاد جانفزا را هم قبل از مسابقه مقابل نساجی به تیم اضافه کردیم، اما هماهنگ شدن او با تیم، زمان می‌برد.