سایپا روز کم کاری مقابل پارس جنوبی داشت

سایپا روز کم کاری مقابل پارس جنوبی داشت

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اکبرمنادی دروازه بان جوان تیم فوتبال سایپا که چند هفته ای است درون دروازه این تیم قرار گرفته است درباره پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی به ورزش سه می گوید: پارس آنقدرها روی دروازه ما موقعیت خطرناک خلق نکرد. البته این طور نبود که اصلا حمله نکرده باشند اما خیلی خطرساز ظاهر نشدند. یکی موقعیت آنها به دست من برخورد کرد و به کرنر رفت و دیگری هم صحنه ای بود که توپ پشت پای ابراهیم صالحی و من قرار گرفت که من با دست کنترل کردم و او دست من را زد توپ از دستم خارج شد و داور اعلام کرنر برای حریف کرد. این ها اتفاقاتی بود که حریف رقم زد و خیلی روز پرکاری برای من نبود! 

وی افزود: بعد از حملات نصف و نیمه پارس در نیمه اول که راهی به دروازه ما پیدا نکرد، وقتی در نیمه دوم گل پیروزی بخش را به ثمر رساندیم آنها بیشتر بازی مستقیم انجام می دادند و بعد از آن بنگر را که بازیکن قدبلندی است به میدان آوردند اما باز هم در ادامه زور آنها به ما نچربید و نتیجه بازی به نفع ما شد.

از منادی می پرسیم آیا از عملکرد خودش در این چند هفته رضایت دارد که او می گوید: درباره عملکردم باید آقای دایی و غلامپور نظر بدهند فقط خدا را شکر می کنم که توانستم در این بازی کلین شیت کنم. البته نمی شود گفت چون در این بازی خوب کار کردم دیگر باید امیدوار به بازی کردن در هفته های آینده باشم. آقای دایی تمرینات هر بازیکن را خیلی خوب زیرنظر دارد و هرچقدر در تمرینات خوب کار کنی بهتر دیده می شوی. برای آنکه نظر ایشان را به خود جلب کنم باید در این هفته تلاش بیشتری داشته باشم تا آقای دایی باز هم به من اعتماد کنند. 

با نتیجه ای که سایپا در این هفته کسب کرده دیگر کار در هفته آینده برای نارنجی پوشان آسان تر خواهد شد که گلر این تیم می گوید: ما در این بازی محکوم به برد بودیم و اگر 3 امتیاز این بازی را کسب نمی کردیم شرایطمان در جدول بد می شد و به نوعی از بالای جدول جا می ماندیم. ما باید با این برد شرایط موفقیت و پیروزی را تکرار کنیم که با این نتیجه خیالمان راحت تر شد. می دانیم وقتی از تیمی انتظارات بالا می رود و آسیایی می شود کار برایش کمی سخت است. وقتی اسم آقای دایی روی تیمی قرار دارد یک سنگینی و استرس خاصی به تیم وارد می شود حالا شما تصور کنید این تیم با هدایت چنین سرمربی بزرگی نتیجه نگیرد خب بالطبع شرایط سخت می شود. در کل خدا را شکر می کنیم که توانستیم در این بازی پیروز شویم و تا حدودی آرامش به تیم بازگردد. 

ناهمواری زمین ورزشگاه دستگردی در یکی، دو سال اخیر گلایه ای است که اکثر حریفان حاضر مقابل سایپا به زبان می آورند و از گلر سایپا سوال می کنیم فقط خودشان می تواند در این زمین خراب کار کند که او می گوید: این درست نیست که بگوییم چون زمین خراب است برنده می شویم، این زمین برای ما هم مشکل ساز است. ما در بازی با تراکتورسازی زمین خوب بود و خوب همبازی کردیم فقط از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و روی غفلت گل خوردیم. بچه های سایپا هم از زمین ورزشگاه دستگردی ناراضی هستند، اینطور نیست که ما برنامه ریزی کرده باشیم و روی حساب زمین بد بگوییم نتیجه می گیریم؛ ما دو روز مانده به بازی در آن زمین تمرین می کنیم و بعد در زمین اختصاصی خودمان تمریناتمان را انجام می دهیم و این گلایه فقط مربوط به تیم ها نیست بلکه خود ما هم از بد بود زمین ناراحت هستیم.

دروازه بان سایپا در پایان می گوید: باید از آقای دایی تشکر کنم. او به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم در خدمت تیمم بازی های خوبی را به نمایش بگذارم. علاوه بر آقای دایی از کادر فنی سایپا خصوصا آقای غلامپور ممنونم که در کنار ایشان خودم را آماده بازی ها می کنم.