ایوان لکو: کاوه کاملا به فلسفه بروژ می خورد

ایوان لکو: کاوه کاملا به فلسفه بروژ می خورد

به گزارش "ورزش سه"، ایوان لکو سرمربی کروات و موفق بروژ در آستانه رویارویی حساس هفته پنجم ژوپیرلیگ با آندرلخت به تمجید از عملکرد باشگاه در جذب دو ستاره جدید از جمله کاوه رضایی پرداخت و مدعی شد اضافه شدن این بازیکنان می تواند قدرت تیمی بروژ را افزایش دهد.


بروژ فرداشب در حالی در ورزشگاه Jan Breydelstadion میزبان اندرلخت صدرنشین خواهد بود که بسیاری از این بازی به عنوان فینال زودرس نیم فصل نخست نام می برند. در آستانه این بازی ایوان لکو گفت:«به نظرم هر تیمی جنگ های میانه میدان را ببرد فاتح این جنگ بزرگ خواهد بود که امیدوارم بازیکنان ما در انجام وظایف خود بهترین عملکرد را داشته باشند».


او ادامه داد:« ما هنوز 100 درصد آماده نیستیم اما با این وجود تیم بهتری نسبت به اندرلخت هستیم بنا براین فرداشب به دنبال حفظ هر سه امتیاز در خانه هستیم تا دوباره به صدر جدول برگردیم. من نمایش و عملکرد اندرلخت در چهار هفته ابتدایی را می پسندم اما همچنان تاکید می کنم که ما تیمی بهتر هستیم».


سرمربی بروژ در ادامه به سئوالات پیرامون دو خرید جدید باشگاه با ابراز رضایت از این خریدها تصریح کرد:« از این دو انتقال یعنی ورود کاوه رضایی و سفیان آمرابات بسیار راضی هستم چون آنها با فلسفه تاکتیکی بروژ همخوانی زیادی دارند. با ورود کاوه رضایی و آمرابات گروه ما برای یک فصل هیجان انگیز تکمیل شد تا با جاه طلبی به انتظار آینده باشیم».


در شرایطی که رسانه های بلژیک با انتشار تصاویری از تمرینات روز گذشته بروژ و حضور کاوه رضایی با پیراهن شماره 10 در کنار سایر بازیکنان گمانه زنی ها در خصوص حضور این ستاره گلزن در مصاف با اندرلخت منتشر کردند، ایوان لکو پیرامون حضور مهاجم ایرانی در بازی فرداشب گفت:«هر مربی دوست دارد بازیکنانی همچون کاوه رضایی و آمرابات را در ترکیب داشته باشد اما باید منتظر باشیم و ببینیم شرایط آنها به چه شکلی خواهد بود».


نکته جالب توجه این که آخرین گلزنی کاوه رضایی با پیراهن شارلروا در ژوپیرلیگ هفته قبل مقابل اندرلخت بود و حالا در آغاز چالش جدید با پیراهن بروژ باز هم قرعه به نام پرافتخارترین باشگاه بلژیک خورد تا مدافعانش دوباره به جنگ با گلزن ایرانی بپردازند. نکته ای که از چشم رسانه های بلژیکی دور نماند تا از کاوه به عنوان کابوس سرمربی اندرلخت در ورزشگاه Jan Breydelstadion نام ببرند.