رونمایی از قدوس در عجیب ترین ورزشگاه فرانسه

رونمایی از قدوس در عجیب ترین ورزشگاه فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آمیان به عنوان یکی از قدیمی ترین باشگاه های فرانسه صاحب یکی از عجیب ترین ورزشگاه های فوتبال این کشور است، ورزشگاهی کوچک با ظرفیت کمتر از 13 هزار نفر که بیشتر شهرت آن به خاطر دیوارهای بلند و سایه بان های اطراف سکوهای تماشاگران است.


ورزشگاه  de la Licorne شهر آمیان با گنجایش دقیق 12097 نفر از سال 1999 میزبان تمام بازی های خانگی این باشگاه است، ورزشگاهی محصور با دیوارهای بلند سه تا پنج متری که شکلی عجیب به این استادیوم بخشیده تا رسانه های فرانسوی لقب عجیب ترین ورزشگاه را به آن بدهند.


سامان قدوس که به عنوان نخستین ایرانی شاغل در لاشامپیونه سه شب قبل با قراردادی چهارمیلیون یورویی به جمع شاگردان کریستوفر پلیسیر پیوست بنا به ادعای رسانه های منتسب به باشگاه امشب در فهرست نفرات این تیم برای بازی با رن فرانسه قرار خواهد داشت بلکه با حضور او همین طور دیگر خرید باشگاه از بوآویستا پرتغال یعنی روچینها مشکلات گلزنی آمیان بعد از دو شکست متوالی در این فصل برطرف شود.


جدال تیم های آمیان با رن از ساعت 22:30 در ورزشگاه  de la Licorne آغاز می شود، جدالی که می تواند برای سامان قدوس و فوتبالدوستان ایرانی به جدالی تاریخ ساز در راه شکستن طلسم ایرانی ها در لاشامپیونه تبدیل شود.