گل‌محمدی: نقطه قوت پدیده شخصیت بازیکنانش است/عصبانی بودم، از داور عذر‌خواهی می‌کنم

گل‌محمدی: نقطه قوت پدیده شخصیت بازیکنانش است/عصبانی بودم، از داور عذر‌خواهی می‌کنم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: می‌توانستیم گل‌های سوم و چهارم را به پیکان بزنیم.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان در خصوص دیدار امروز تیمش گفت: بازی را خوب شروع کردیم ولی در ادامه بازی را از دست دادیم. از دقیقه 10 به بعد خوب کار نکردیم و اجازه دادیم حریف صاحب فضا شود. در نیمه دوم بهتر شدیم و می‌توانستیم گلهای دوم،سوم و چهارم را هم بزنیم. به نظرم از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم ولی هر چه جلو رفتیم استرس برد بیشتر می‌شد.

وی تاکید کرد: ما گل خیلی بدی خوردیم و بعد از موقعیت‌هایی که ایجاد شد سخت بود که تیم جمع شود و خوشحالم که این کار شد. من به بازیکنان تیمم و هر دو تیم تبریک می‌گویم و از هوادارنمان هم تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند. احساس می‌کنم پشتیبانی خوبی داریم و امیدوارم به روند خوبمان ادامه بدهیم. با توجه به مشکلات مالی که داریم نمی‌توانم از بچه‌ها تشکر نکنم و به مسئولان باشگاه اطمینان دارم که مشکلات حل خواهد شد.

وی در خصوص عملکرد کلی تیمش گفت: نقطه قوت تیم ما شخصیتی است که بازیکنان نشان دادند. این ذات بازیکنان من است و اکتسابی هم نیست. وقتی آنها در صدر جدول حضور دارند نشان دهنده شخصیت تیم ما است.

گل محمدی در خصوص اخراجش و اعتراض ها به داوری گفت: قبل از اخراج من ۲ صحنه خیلی واضح هند رخ داد، یک صحنه هم در وسط زمین در حال حفظ توپ بودیم ومن حس کردم وقتی داور آن صحنه را نمی‌گیرد همه بازی به نفع حریف بر می‌گردد. من بعد از آن صحنه خیلی عصبانی شدم، اعتراضی روی اخراج ندارم چون فشار بازی خیلی زیاد بود.من کار خودم را توجیه نمی‌کنم و از او عذر‌خواهی می‌کنم، کار اشتباهی کردم و از اکرمی تشکر می‌کنم چون قضاوت او  راضی کننده بود. این حرف را نه به خاطر برد بلکه به خاطر قضاوت کلی بازی زدم.

وی در خصوص اینکه دخالت داور چهارم در برخی صحنه‌ها گفت: او وظیفه خودش را انجام داده و مسئله‌ای در این زمینه وجود ندارد.

سرمربی پدیده در خصوص  حضور شهردار مشهد در رختکن بعد از بازی  تیمش گفت: بعید می‌دانم بخش عمده مشکلات ما اینگونه حل شود چون باید به دنبال شخصی باشیم که مشکلات را کامل حل کند.اگر کمک‌ها هفته گذشته انجام نمی‌شد و در هفته ابتدایی نیز مشکل کارت بازیکنان توسط دوستان پیگیری نمی‌شد قطعا بازیکنان در ادامه راه شرایط روحی خوبی نداشتند. به نظرم مشکلات ما باید به صورت کلی از طریق دیگری حل شود.