دلیل جدایی غیرمنتظره علی‌محمدی از سپاهان

دلیل جدایی غیرمنتظره علی‌محمدی از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، جلال علی محمدی فصل گذشته برخلاف بسیاری از بازیکنان سپاهان در مجموع عملکرد خوبی داشت و 7 بار هم برای این تیم گلزنی کرد تا با امیدواری زیادی فصل جدید را برای پایان دادن به ناکامی های فصل گذشته جبران کند.


در پنجره تابستانی فصل جدید نیز این بازیکن مورد توجه امیرقلعه نویی قرار داشت و از ابتدا هم در تمرینات پیش فصل سپاهانی ها حضور داشت، اما وقتی لیگ شروع شد، شرایط آنطور که مورد نظر علی محمدی بود پیش نرفت.


این بازیکن که فصل گذشته به واسطه سابقه حضور در رده های پایه سپاهان، در برخی دیدارها بازوبند کاپیتانی را هم پس از حسین پاپی و رسول نویدکیا بر بازو می بست، امیدوار بود در لیگ هجدهم یکی از نفرات اصلی ترکیب تیم باشد، اما در 4 دیدار گذشته طلایی پوشان تعداد دقایق حضور او در زمین از 60 دقیقه تجاوز نکرد.


علی محمدی در دیدار برابر صنعت نفت آبادان در دقیقه 51 جایگزین حسین پاپی شد و در دو دیدار بعدی که سپاهان به مصاف سپیدرود و پیکان رفت، فرصت بازی به او نرسید تا فکر جدایی از سپاهان در ذهن او شکل بگیرد.


هافبک میانی سپاهان اگرچه در دیدار برابر ذوب آهن در دقیقه 69 وارد زمین شد، اما به این دلیل که جایی برای خود در ترکیب اصلی تیم قلعه نویی متصور نبود، پس از دربی اصفهان درخواست جدایی داد و امیرقلعه نویی هم خیلی زود با درخواست او موافقت کرد و در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر تراکتورسازی خبر از جدایی این بازیکن داد.


این بازیکن از دوشنبه هفته گذشته در تمرینات تیم سپاهان شرکت نمی کند و در حال مذاکره با سایر تیم ها برای خروج از اصفهان است.


علی محمدی پس از حضور ویسی به عنوان یکی از خریدهای سپاهان وارد این تیم از صبای قم شد و یکی از معدود خریدهای این مربی به شمار می رود که همچنان در این تیم باقی مانده بود ولی بازگشت او در سومین سال همکاری به سرانجام نرسید تا در تیم دیگری به دنبال ادامه ماجراجویی خود باشد.