قدوس: شاید شنبه برابر رنس بازی کنم/ اوسترشوندس را هرگز فراموش نمی‌کنم

قدوس: شاید شنبه برابر رنس بازی کنم/ اوسترشوندس را هرگز فراموش نمی‌کنم

وب سایت رسمی فوتبالی- ملی‌پوش ایرانی تیم آمیان از احتمال حضورش در بازی شنبه آینده لوشامپیونه فرانسه برابر رن خبر داد.

به گزارش فوتبالی،سایت اود اسپورت سوئد مصاحبه‌ای از سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی پس از امضای قرارداد 4 ساله با باشگاه آمیان فرانسه منتشر کرد که در زیر می‌آید:

* در ماه‌های اخیر شایعه‌ها و مسیرهای زیادی در مورد شما وجود داشتند. چطور بودند؟
الان می‌توانم صادق باشم و بگویم که این اتفاق‌ها واقعا سرگرم‌کننده بودند، البته در این دوره استرس‌زا حمایت خانواده و دوستان باشگاهی‌ام را داشتم. خیلی خوب است که الان همه چیز مهیا شد. فکر می‌کنم که همه می‌دانستند رویای همیشگی من بازی در لیگ بزرگ اروپایی بود. الان گام جدیدی در دوران فوتبالم برداشتم و از این بابت خوشحالم.

* چرا در بازی هفته هجدهم لیگ برتر سوئد برابر گوتنبرگ برای تیم اوسترشوندس بازی نکردید؟
می‌خواستم بازی کنم و به تیم بپیوندم تا 3 امتیاز را کسب کنیم. در این میان به خاطر این‌که انتقالم به تیم آمیان بسیار جدی و نزدیک شده بود تصمیم گرفتیم تا برابر گوتنبرگ بازی نکنم. با این کار ریسک هم نکردیم.

* به خاطر ترک تیم اوسترشوندس ناراحت هستید؟
توصیف آن و معنای باشگاه اوسترشوندس برای من به عنوان یک بازیکن و انسان سخت است. همه چیز را برای تشکر از آنها خواهم داشت زیرا الان جایی هستم که باید باشم. در اوسترشوندس دوران بسیار خوبی داشتم و هرگز فراموش نخواهم کرد.

* در فرانسه می‌مانید یا به اوسترشوندس باز می‌گردید؟
در فرانسه می‌مانم و اگر تمام مدارک رسمی انتقالم ثبت شوند شنبه آینده برای تیم آمیان برابر تیم رنس در لوشامپیونه بازی می‌کنم. البته در صورت به‌دست آوردن فرصتی به اوسترشوندس باز می‌گردم. در خانه‌ام چیزهای زیادی دارم که باید به فرانسه ببرم. همچنین می‌خواهم خیلی‌ها را ببینم.