بایرن مونیخ آماده فروش ژروم بواتنگ

بایرن مونیخ آماده فروش ژروم بواتنگ

به گزارش "ورزش سه"، کیکر با انتشار این خبر اعلام کرد که باشگاه‌های بایرن و پی اس جی همچنان در این باره در حال مذاکره هستند و بایرن، پیشنهاد خود برای واگذاری بواتنگ را پایین‌تر آورده. 


بایرن مونیخ بعد از آنکه پیشنهاد منچستریونایتد برای تبادل آنتونی مارسیال و جروم بواتنگ را نپذیرفت اعلام کرد قیمت این مدافع ملی‌پوش آلمانی 50 میلیون یورو خواهد بود و هر تیمی مایل به جذب او باشد باید این مبلغ را به بایرن بپردازد. اما حالا بر اساس گزارش کیکر، بایرن حاضر شده مبلغ درخواستی را تا چیزی بین 30 تا 40 میلیون یورو کاهش دهد. به عبارت دیگر، ظاهراً بایرن حاضر است بواتنگ را با قیمتی در حد هزینه‌ای که پاری سن ژرمن برای جذب کرر از شالکه کرده، بفروشد. 


اگر این گزارش درست باشد نشان می‌دهد که موقعیت بواتنگ از دید سران باشگاه به شدت افت کرده و آنها حاضر شده‌اند بواتنگ را هر چه زودتر بفروشند چون به این نتیجه رسیده‌اند که اگر صبر کنند ممکن است ارزش بواتنگ در فصل‌های نقل و انتقالات بعدی از این هم کمتر شود. از سوی دیگر رسانه‌های آلمانی گزارش داده‌اند که در فصل پیش رو کادر فنی بایرن احتمالاً نیکلاس سوله و حتی متس هوملس را در پست بواتنگ به عنوان بازیکن فیکس به میدان خواهد فرستاد و بواتنگ احتمالاً به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل خواهد شد.