برنامه روز ششم؛ در انتظار دبل طلایی کبدی کاران

برنامه روز ششم؛ در انتظار دبل طلایی کبدی کاران

به گزارش "ورزش سه"، در روز ششم بازی های آسیایی تعداد رشته های مدال آور انفرادی مثل کشتی، تکواندو و ووشو که در روزهای قبلی توانسته بودند بار اصلی کاروان را به دوش بکشند، تقریبا به صفر می رسد. البته رشته های دیگر از جمله کبدی مردان و زنان که در فینال مسابقه خواهند داد، می توانند امیدهای طلایی ایران در روز ششم این رقابت ها باشند. ایران فعلا در رده چهارم جدول مدال ها است و می تواند همچنان میزبان را پشت سر خود ببیند. 


کبدی؛ در انتظار طلایی شدن مردان و زنان


تیم های ملی کبدی مردان و زنان ایران با اقتدار به فینال بازی های آسیایی 2018 رسیدند و امروز بعدازظهر به وقت محلی به مصاف حریفان خود می روند. شاید روی کاغذ کار تیم مردان ساده تر باشد که در نیمه نهایی حریف اصلی خود یعنی هند را از پیش رو برداشته و در فینال می تواند راحت تر کره جنوبی را شکست دهد. از سوی دیگر زنان ایرانی در کبدی باید در فینال به مصاف هند بروند و کار سختی برای طلایی شدن دارند.


وزنه برداری؛ مدال آوری استارت می خورد؟


با اینکه اولین وزنه بردار ایران در بازی های آسیایی مجید عسگری بود و نتوانست در مجموع رکوردی برای خود در دسته 69 کیلوگرم ثبت کند؛ اما پیش بینی می شود از امروز این رشته صاحب مدال شود. علی مکوندی در دسته 85 کیلوگرم می تواند اولین مدال آور وزنه برداری لقب بگیرد؛ اگرچه کارش در اولین تجربه اش سخت خواهد بود. 


دوچرخه سواری؛ در انتظار اولین مدال


با اینکه تا اینجای کار رکابزنان ایرانی در هیچ ماده ای با بدشانسی به مدال نرسیده اند، امروز پیش بینی می شود آروین معظمی گودرزی بتواند اولین مدال را برای این رشته دشت کند. مسئولان فدراسیون خیلی به این رکابزن امیدوار هستند.


رشته های تیمی؛ کار راحت والیبال


در رشته های تیمی امروز تیم ملی والیبال مقابل مغولستان در یک بازی راحت به میدان می رود. از سوی دیگر بسکتبال سه به سه دومین بازی خود را انجام خواهد داد. هندبال نیز یک بازی حساس برابر کره جنوبی انجام می دهد که در صورت پیروزی صعود می کند. 


سایر رشته ها


از دیگر رشته هایی که امروز به مصاف حریفان خود می روند و شاید کسب شانس مدال هم داشته باشند، قایقرانی، تیروکمان، بدمینتون، پنچاک سیلات،تیراندازی، شنا، جوجیستو، اسکواش، صخره نوردی و بوکس خواهد بود.