پیش‌بازی پدیده-پیکان؛ شگفتی‌سازی ادامه می‌یابد؟

پیش‌بازی پدیده-پیکان؛ شگفتی‌سازی ادامه می‌یابد؟

سایت رسمی فوتبالی - پدیده و پیکان در پنجمین هفته لیگ برتر به مصاف همدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، پدیده به عنوان پدیده لیگ برتر به دنبال حفظ صدرنشینی در هفته پنجم است. این تیم می داند که پرسپولیس امتیاز از دست داده و فرصت خوبی در اختیار خواهد داشت تا با پیروزی خانگی مقابل پیکان به شگفتی سازی ادامه بدهد و صدر جدول را حفظ کند.

در طرف مقابل پیکان قرار دارد. تیم مجید جلالی در بازی های اخیر خود چهار امتیاز حساس را از دست داده و دو هفته است که پیروز نشده است. روی کاغذ پیکان تیم پرمهره تر و گران تری به نظر می رسد اما نمی تواند منکر انگیزه های پدیده با مربیگری یحیی گل محمدی شد. تیمی که تمرینات پیش فصلش را به موقع آغاز کرده و همین نکته باعث شده تا آماده تر از سایر تیم ها باشد و به استثنای شکست مقابل پرسپولیس در اولین هفته، بقیه حریفانش را مغلوب سازد.

یحیی گل محمدی و مجید جلالی هر چند که جمعه رقیب همدیگر خواهند بود اما در هفدهم مرداد 1384 بود که یحیی به تیم صبا تحت هدایت جلالی پیوست. از چهار بازی قبلی دو تیم، سه تا مساوی شده و یکی را پدیده برده است. 

چهره ویژه : محمد قاضی، مهاجم باتجربه لیگ ایران است که فصل گذشته در 23 بازی برای پدیده 10 گل زد و قطعا برای رویارویی با تیم مشهدی انگیزه خاصی دارد.

پدیده - پیکان
جمعه، دوم شهریور 1397
ساعت 18:35
ورزشگاه امام رضا (ع)

تیم داوری: حسن اکرمی – محمدرضا ابوالفضلی – ایوب غلامزاده – پیمان فرخی مهر