پیش‌بازی سپاهان-تراکتورسازی؛ جنگ پرهیاهوترین تیم‌های نقل و انتقالات

پیش‌بازی سپاهان-تراکتورسازی؛ جنگ پرهیاهوترین تیم‌های نقل و انتقالات

سایت رسمی فوتبالی - بازی روز جمعه میان سپاهان و تراکتورسازی جذاب ترین بازی در آخرین روز هفته پنجم لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان و تراکتورسازی دو تیمی هستند که نسبت به سایر تیمهای لیگ تابستان شلوغ تری داشته اند.تیم امیر قلعه نویی به خوبی می داند حالا که پرسپولیس امتیاز از دست داده این فرصت را دارد تا این هفته به صدر جدول لیگ برتر برسد و قطعا نمی خواهد این فرصت را از دست بدهد، به خصوص که پس از پیروزی روحیه بخش مقابل ذوب آهن حالا آنها بمبی از انگیزه هستند و می خواهند تراکتور را شکست بدهند.

از سویی دیگر بازیکنان جان توشاک که با پیروزی مقابل سایپا ناکامی هفته های آغازین را فراموش کرده اند به دنبال کسب اولین سه امتیاز خارج از خانه و نزدیک شدن به صدر جدول هستند. هر دو تیم از بخت های اصلی گرفتن جام قهرمانی از پرسپولیس هستند و به همین خاطر است که این بازی دوئلی داغ و جذاب خواهد بود.

اسماعیلی فر، مهدی پور و احسان پهلوان سه بازیکن سابق ذوب آهن هستند که فصل گذشته به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی ملحق شدند. هر سه بازیکن در زمان گل محمدی در ترکیب اصلی تیم تبریزی قرار داشتند. اسماعیلی فر در تیم تبریزی فیکس است در حال که پهلوان و مهدی پور فعلا نظر مثبت مربی ولزی را نسبت به خود جلب نکرده اند.این بازی در فولادشهر برگزار خواهد شد و برای این سه ذوب اهنی سابق بازی خاصی خواهد بود. ایران پوریان و آقایی، دفاع راست و چپ های سابق تراکتورسازی هستند که امسال به سپاهان ملحق شده اند. کیانی ، هافبک دفاعی سپاهان نیز سالها در تراکتورسازی حضور داشت.

چهره ویژه: مسعود شجاعی نمایش ضعیفش مقابل استقلال را با یک بازی بی نظیر مقابل سایپا جبران کرد. مسعود نمی خواهد شانس حضور در جام ملت های آسیا را از دست بدهد و به همین خاطر است که تلاش می کند تا یکی از بهترین های لیگ باشد. شهباز زاده هم در پیراهن سپاهان انگیزه ویژه ای برای رویارویی با تیم سابقش تراکتورسازی دارد.

سپاهان - تراکتورسازی
دوم شهریور 1397، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
ساعت 20

تیم داوری: حسین زرگر – رضا سخندان – محمد راهی – سیدرضا مهدوی