نساجی مازندران 1 - نفت مسجد سلیمان صفر/ اولین برد پس از 24 سال انتظار!

نساجی مازندران 1 - نفت مسجد سلیمان صفر/ اولین برد پس از 24 سال انتظار!

وبسایت رسمی فوتبالی- دیدار دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان با برتری میزبان به پایان رسید.                            

به گزارش فوتبالی، نساجی مازندران که در 4 هفته ابتدایی لیگ هجدهم  با 2 تساوی و 2 باخت و  کسب 2 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار داشت به مصاف نفت مسجد سلیمانی رفت که هفته گذشته در تهران موفق شده بود از پرسپولیس یک امتیاز ارزشمند بگیرد. این تیم پیش از این بازی با 3 تساوی و یک باخت در رده چهاردهم و یک پله بالاتر از نساجی قرار داشت.

در این بازی که با برتری نسبی میزبان همراه بود، شاگردان جواد نکونام موفق شدند در پایان با تک گل ارزشمند علی اصغر عاشوری به پیروزی برسند. این اولین گل و اولین پیروزی نساجی در بالاترین سطح فوتبال ایران پس از گذشت 24 سال بود. ضمن اینکه محمد عباس زاده پس از گل اول تیمش این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر برساند و خیال 13 هزار تماشاگر قائم شهری را راحت کند اما چیپ بی موقع او را فراهانی تشخیص داد و آنها تا پایان بازی استرس زیادی تحمل کردند.

به این ترتیب سرخ پوشان نساجی 5 امتیازی شدند و موقتا در رده نهم جدول ایستادند و میهمانِ مغلوب هم با همان اندوخته 3 امتیازیش در پله یکی مانده به آخِر ایستاد.

 

هفته پنجم لیک هجدهم، جمعه 01/06/97، ساعت 20:15، ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر

تماشاگر: 13هزارنفر

داور: علیرضا فغانی

 کمک‌ها: محمدرضا منصوری، جواد مداح و امیر عرب‌براقی

 ناظر داوری: حسین خانبان

نساجی مازندران

محمد امین رضایی، سجاد عاشوری( دقیقه 83 مهرزاد عبدی)، فرشاد فرجی، علی اصغر عاشوری( دقیقه 77 سید محمد میری)، محمد ابشک، احمد عبدالله زاده، حامد شیری، علی شجاعی( دقیقه 61 شاهین مجیدی)، حمیدرضا دیو سالار ، محمد عباس زاده  و جورجی گولسیانی

سرمربی:جواد نکونام

نفت مسجد سلیمان

میلاد فراهانی، بیژن مجتبی، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، حکیم نصاری( دقیقه 61 مهرداد صادقی بابااحمدی ) ، عباس عسگری، فرشاد جانفزا، سید پیمان میری( دقیقه 80 حسین دوستدار)، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده و عرفان کاظمی( دقیقه 55 اسماعیل شریفات)

سرمربی: عبدالله ویسی

گل:

0-1 دقیقه(51) گل برای نساجی مازندران وسط توسط علی اصغر عاشوری 

اخطارها:

دقیقه 12 کارت زرد برای میلاد خدایی اصل از نفت م.س

دقایق حساس:

دقیقه 2: ضربه ایستگاهی برای نفت مسجد سلیمان در بهترین موقعیت پشت محوطه جریمه نساجی راه به جایی نبرد.

دقیقه 5: ارسال خطرناک آبشک از روی کرنر نزدیک بود وارد دروازه نفت شود که فراهانی با کف دست توپ را دور کرد.
دقیقه 20: کرنر خطرناک علی شجاعی با پای چپ و در ادامه ضربه سر عاشوری از کنار دروازه نفت به اوت رفت.

دقیقه 24: ارسال دیوسالار از سمت چپ دفاع نفت باز هم با ضربه عاشوری به اوت رفت.

دقیقه 27: ارسال بلند آبشک از نیمه خودی نساجی در محوطه جریمه نفت فرود آمد و در تعلل مدافعین نفت، علی شجاعی بازیکن نساجی، سنگربان نفت را به زحمت انداخت. در این صحنه فراهانی با شیرجه ای بلند توپ را مال خود کرد.

دقیقه 33: محمد عباس زاده باز هم از شگرد همیشگیش استفاده کرد و با حرکت در عرض و ضربه با پای چپ توپ را با اختلاف کمی از بالای دروازه نفت به خارج زد.

دقیقه 45: ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه نفت با ضربه زیبای پای چپ محمد عباس زاده روی تیر دروازه عمودی نفتی ها فرود آمد تا بهترین فرصت میزبان در نیمه نخست با خوش شانسی فراهانی  و نفتی ها از بین برود.

دقیقه 51: حرکت هجومی بازیکنان نساجی از سمت چپ خط دفاعی نفت مثمر ثمر بود و پاس عرضی سجاد عاشوری از داخل محوطه جریمه توسط علی اصغر عاشوری با ضربه ای دقیق دور از دستان فراهانی وارد دروازه میهمان شد. نساجی پس از 24 سال در بالاترین سطح فوتبال ایران در ورزشگاه پیرِ شهید وطنی به گل رسید.

دقیقه 72: پنالتی برای نساجی!! محمد عباس زاده در عین ناباوری با ضربه چیپ به راحتی پنالتی تیمش را از دست داد. این پنالتی باز هم روی حرکت موثر سجاد عاشوری بدست آمده بود.

دقیقه 88: فرار میری از سمت چپِ نفتی ها با پاس کلیدی آبشک همراه شد تا در ادامه پاس عرضی میری زیر پای عباس زاده بیفتد. یک بغل پا برای تمام کردن کار کافی بود که تکل مدافع نفت، توپ را به کرنر فرستاد.