رهبر: پولی برای رفتن به خرمشهر نداریم/ وضعیت تیم مشکی پوشان مشهد در هاله ای از ابهام

رهبر: پولی برای رفتن به خرمشهر نداریم/ وضعیت تیم مشکی پوشان مشهد در هاله ای از ابهام

وب سایت رسمی فوتبالی- وضعیت تیم فوتبال مشکی پوشان برای انجام بازی با تیم اروند خرمشهر در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، پس از اتفاقات عجیب و غریبی که در بازی تیم های مشکی پوشان مقابل خونه به خونه بابل در مشهد به وجود آمد ، حالا شرایط اعزام این تیم به خرمشهر برای برگزاری بازی در هفته سوم این رقابتها مقابل اروند این شهر نیز مشخص نیست. هفته گذشته محمدرضا عباسی مالک باشگاه مشکی پوشان اعلام کرد که حاضر است این باشگاه را واگذار کند اما با توجه به وضعیت نامشخص اسپانسری که در خواست خرید این باشگاه را داشت و عدم ارایه تضمین لازم عملا این واگذاری منتفی شد. با این شرایط تیم مشکی پوشان که با وضعیت مالی آشفته ای روبرو می باشد به دلیل عدم تامیین منابع مالی فعلا حضورش در خرمشهر منتفی است.

مدیر تیم فوتبال مشکی پوشان در این باره در گفتگو با فارس اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود باشگاه مشکی پوشان کمیته انتقال با حضور محمدرضاعباسی ،خداداد عزیزی، هاشم حسینی، بنده به عنوان مدیر تیم ،یک حقوقدان ورزشی، برادران رییس هیات فوتبال خراسان تشکیل صده است. همچنین با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم مکاتبه داشتیم تا آنها نیز نماینده خود را برای عضویت در این کمیته معرفی نمایند.

آرمین رهبر ادامه داد:از قبل یک اسپانسر برای باشگاه وجود داشت که برخی از هزینه های تیم را نیز پرداخت کرد و قصد خرید تیم را داشت اما با توجه به عدم ارایه تضمین محکم از سوی آنها، و با توجه به تجربیات سالهای قبل و آسیب دیدگی هایی که به دلیل همین عدم ارایه تضمین وجود داشت و مشکلاتی در رابطه با تیم های دیگر مشهدی به وجود آمد تصمیم گرفتیم تا این انتقال انجام نشود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر تیم با مشکل مالی شدیدی روبرو است و ما حتی پول خرید بلیت هواپیما برای رفتن به خرمشهر را هم نداریم و نمی دانیم چه اتفاقی رخ خواهد داد و ممکن است برای این بازی مقابل تیم خرمشهر حاضر نشویم.

رهبر تصریح کرد: با این وجود هفته آینده کمیته انتقال باشگاه دوباره تشکیل خواهد شد. یکی دو پیشنهاد مطرح شده است و ممکن است تصمیم جدید و مهمی را بگیریم که آینده باشگاه مشکی پوشان مشهد را رقم خواهد زد.

مدیر تیم فوتبال مشکی پوشان گفت: آنچه که مهم است برای این کمیته، در وهله اول توانمندی حامی مالی جدید و در وهله دوم ارایه ضمانت های قوی از سوی اسپانسر می باشد و در غیر اینصورت شرایط به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد. چرا که سازمان لیگ نیز تا بازی با قشقایی به ما برای صدور قطعی کارت بازیکنان فرصت داده است و اگر مبلغ بدهی را تا آن زمان پرداخت نکنیم به کلی شرایط تیم بهم میریزد چرا که اجازه استفاده از بازیکنان را نخواهیم داشت.