کسب ۹ مدال در تکواندو، ووشو و قایقرانی

کسب ۹ مدال در تکواندو، ووشو و قایقرانی

سایت رسمی فوتبالی - در انتظار مشخص شدن نتیجه فینال مسابقات شمشیربازی تیمی، ورزشکاران کشورمان امروز 9 مدال در بازی های آسیایی کسب کرده اند.

به گزارش فوتبالی ، حاصل عملکرد ورزشکاران کشورمان تا به این جا در روز پنجشنبه بدین شرح بوده است : 

* روئینگ:

- تیم روئینگ سنگین وزن متشکل از مریم کرمی و پریسا احمدی در فینال A روئینگ دونفره سنگین وزن با ثبت زمان 7:35.45 سوم شد و به مدال برنز رسید.

- تیم روئینگ 4 نفره بانوان متشکل از مهسا جاور، مریم کرمی، مریم امیدی و نازنین رحمانی در فینال روئینگ سبک وزن جفت پاروی چهار نفره زمان 7:04.38 را به ثبت رساند و مدال نقره را کسب کرد.

* تکواندو:

- وزن 60- کیلوگرم:امیرمحمد بخشی در اولین رقابت خود با نتیجه 24 بر 4 مقابل زوکی‌‌اف از ازبکستان پیروز شد. او در مرحله یک چهارم نهایی «یوانگ یو جن» از چین تاپیه را در راند طلایی با نتیجه 15 بر 13 شکست داد و برنزش را قطعی کرد. بخشی در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف «احمد ابوغاوش» از اردن که مدال طلای المپیک 2016 ریو را دارد، رفت و با نتیجه 10 بر 8 پیروز شد تا فینالیست شود. بخشی در فینال به مصاف «دائی هون لی» از کره جنوبی رفت و 12 بر 10 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

- وزن 49- کیلوگرم:ناهید کیانی در اولین مبارزه خود با نتیجه 43 بر 4 و در پایان راند دوم به دلیل اختلاف بیش از 20 امتیاز برابر حریف نپالی خود به برتری رسید. او در مرحله یک چهارم نهایی «جیسکا» از فیلیپین را با نتیجه 23 بر 15 از پیش‌رو برداشت و مدال برنز خود را قطعی کرد. کیانی در مرحله نیمه نهایی به مصاف «وونگ پاتانا کیت» قهرمان جهان و المپیک و نفر اول رنکینگ دنیا از تایلند رفت و با نتیجه 11 بر 6 شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

* ووشو:

- الهه منصوریان در مسابقه فینال وزن 52- کیلوگرم ساندا با شکست 2 بر صفر برابر «لی یوئائو» از چین به مدال نقره دست یافت.

- شهربانو منصوریان در دیدار فینال وزن 60- ساندا مقابل «کای ینگ ینگ» از چین قرار گرفت و با شکست 2 بر صفر مدال نقره را کسب کرد.

-عرفان آهنگریان در وزن 60- کیلوگرم ساندا در مسابقه فینال مقابل «وان ژئو تائو» از چین با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

- فرود ظفری در دیدار نهایی وزن 65- با نتیجه 2 بر صفر به «لی منگ فان» از چین باخت و همانند خواهران منصوریان نقره‌ای شد.

- محسن محمدسیفی در فینال وزن 70- ساندا «شی ژان وی» از چین را 2 بر صفر شکست داد تا دومین طلای ووشو را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورد.