فیرمینیو شادی بعد از گلهایش را از من تقلید می‌کند

فیرمینیو شادی بعد از گلهایش را از من تقلید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مانه در اولین بازی لیورپول در آنفیلد در جریان پیروزی 4-0 این تیم مقابل وستهام دو گل به ثمر رساند و در جریان پیروزی 2-0 قرمزها مقابل کریستال پالاس نیز گلزنی کرد. مانه بعد از این سه گل شادی بعد از گلی کاملاً معمولی به نمایش گذاشت، یک دست خود را بالا آورد و به هواداران لیورپولی ادای احترام کرد. اما چیزی که مانه را در شبکه‌های اجتماعی به سوژه‌ی هواداران لیورپول تبدیل کرده نه شادی بعد از گلهای او بعد از گل‌های خودش، بلکه شادی‌های او بعد از گلهایی است که دیگر بازیکنان تیم به ثمر می‌رسانند. 


بارها پیش آمده که ویدیوهای شادی بعد از گل مانه در شبکه‌های اجتماعی بسیار پربازدید شده است. ویدیوهایی که مانه در آنها درحالیکه یکی از هم‌تیمی‌هایش بعد از گلزنی در حال شادی است، در پس‌زمینه، در حال تقلید شادی بعد از گل او دیده می‌شود. 


برای مثال حرکت کنگ‌فویی مانه بعد از گلی که فیرمینیو در دیدار با پورتو در لیگ قهرمانان به ثمر رساند، سلام نظامی خاص او بعد از گل فیرمینیو به سوانسی و رقص‌های او با فیلیپه کوتینیو و فیرمینیو، زمانی که این زوج برزیلی هنوز در لیورپول همبازی بودند، از جمله شادی‌های بعد از گل سادیو مانه هستند که همچنان در ذهن هواداران لیورپول حک شده است. 

هواداران لیورپول همیشه از دیدن شادی‌های خاص مانه، بعد از گلهایی که خودش به ثمر نرسانده، غرق در لذت میشوند ولی این مهاجم سنگالی اخیراً آب پاکی را روی دست هواداران قرمزهای آنفیلد ریخت و گفت دوست‌داران لیورپول تا کنون در اشتباه بوده‌اند و واقعیت این است که دیگران از شادی‌های بعد از گل او تقلید می‌کنند و نه برعکس!


مانه گفت:" هواداران لیورپول باید واقعیت را بدانند. واقعیت این است که فیرمینیو از من کپی می‌کند نه من از روی دست او. آن ضربه‌ی کونگ‌فویی مال من بود. ما در تمرینات با هم تمرینش کرده بودیم. وقتی او گل زد، من پشت سرش بودم و دیدم در حال اجرای آن حرکت است. رقص با فیلیپه کوتینیو و فیرمینیو هم مال من بود. بله، واقعیت از این قرار است".