پیش‌بازی گسترش فولاد- ذوب آهن؛ برد اول یا تساوی پنجم!

پیش‌بازی گسترش فولاد- ذوب آهن؛ برد اول یا تساوی پنجم!

سایت رسمی فوتبالی - گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر ایران رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش فوتبالی، گسترش فولاد در چهار هفته اغازین لیگ برتر نباخته اما هرگز برنده هم نشده است! در حقیقت بازیکنان فیروز کریمی در چهار بازی آغازین چهار تساوی یک بر یک کسب کرده اند و هواداران این تیم همچنان دنبال اولین بردشان هستند. تیمی که بحث تغییر نام و تغییر مالکیتشان در شروع فصل جنجال زیادی ایجاد کرده بازی به بازی بهتر شده اما هنوز نتوانسته برنده شود.

در طرف مقابل ذوب آهن قرار دارد. تیمی که پس از شکست سنگین مقابل سپاهان برای جبران مافات رو در روی گسترش فولاد قرار می گیرد. نمازی می خواهد با کسب یک پیروزی خارج از خانه دوباره تیمش را سرحال کند. ذوب آهن تیم خوبی است اما کسب پیروزی در این بازی حائز اهمیت بسیاری برایشان خواهد بود.

گسترش فولاد از شش بازی اخیرش مقابل ذوب آهن سه شکست و سه تساوی کسب کرده و هرگز برنده نشده است. ان بازی را می توان جدال خشن ترین و کم خطاترین تیم لیگ برتر دانست.ذوبی ها در چهار بازی اولشان هشت  کارت زرد و دو کارت قرمز گرفته اند و می توان گفت که بداخلاق ترین تیم لیگ هستند در حالی که گسترش فولاد تنها سه کارت زرد گرفته است.

چهره ویژه: اسماعیل فرهادی، بازیکنی که یازده سال برای ذوب آهن بازی کرده است، او پس از دو فصل حضور در تیم های لیگ یکی به باشگاه گسترش فولاد ملحق شده و قطعا بازی پنجشنبه برای وی حائز اهمیت بسیاری خواهد بود.

گسترش فولاد - ذوب آهن
پنجشنبه، اول شهریور 1397
ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، ساعت 18

تیم داوری: ‏یاسر همرنگ – فرزاد بهرامی – یعقوب حجتی – رضا عادل

محروم: زبیر نیک نفس از ذوب آهن