موراتا در آستانه بازگشت به رئال مادرید؟

موراتا در آستانه بازگشت به رئال مادرید؟

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های اسپانیایی معتقدند که رئال به دنبال جذب یک مهاجم نوک است و نام رودریگو موره نو، مهاجم والنسیا بیش از هر نام دیگری در روزهای اخیر به رئال لینک شده است. ستاره ای که والنسیا تنها با رقم 120 میلیون یورو واگذار خواهد کرد و به همین دلیل بعید است که این انتقال صورت بگیرد.

آلفردو دورو، خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو این ادعا را مطرح کرد که پرز با موراتا برای بازگشت به توافق رسیده است و تنها گرفتن رضایت چلسی باقی مانده است که آن هم نباید کار دشواری باشد.

موراتا البته گزینه شماره یک رئال نیست و این باشگاه منتظر 27 آگوست( پنج روز دیگر) و جریمه شدن احتمالی پی اس جی توسط یوفاست تا برای جذب امباپه قدم نهایی را بردارد ولی چنانچه این اتفاق رخ ندهد، موراتا با رقمی کمتر از 80 میلیون یورو به رئال باز خواهد گشت.

طبق ادعای دورو، موراتا مشتاق است تا یک بار دیگر به برنابئو بازگردد. او تابستان گذشته ترجیح داد رئال را به مقصد چلسی ترک کند. موراتا یک بار هم سال 2014  برای دو فصل راهی یوونتوس شد ولی رئال با استفاده از بند خرید مجدد او را بازگرداند. این می تواند دومین بازگشت موراتا به رئال باشد.