کار سخت استیلی و کرانچار در کنترل امیدهای سر به هوا

کار سخت استیلی و کرانچار در کنترل امیدهای سر به هوا

به گزارش ورزش سه، این بازیکن جوان که عضویت تیم پرسپولیس را نیز دارد، بعد از انتشار یک استوری عجیب و غریب و باور نکردنی در ساعات بامداد اندونزی باعث تعجب علاقمندان به فوتبال شد و کار را برای خود سخت کرد.


اسدی در این استوری که به سرعت در صفحات مجازی بازنشر داشت از کلماتی استفاده کرده بود که به هیچ وجه مناسب شان یک بازیکن ملی پوش که پیراهن تیم امید ایران را برتن دارد نیست‌.


اخراج اسدی از اردوی تیم امید در شرایطی اتفاق می افتد که حمید استیلی و زلاتکو کرانچار پیش از این به این بازیکن جوان و آینده دار تذکری درباره رفتارش داده بودند. بازیکنی که در ابتدای فوتبال خود حضور دارد و تنبیهاتی مثل این برای آینده اش بسیار تاثیرگذار خواهد بود.


وقتی با حمید استیلی در اندونزی صحبت می کردیم با وجود اعلام ناراحتی از اتفاق پیش آمده اعلام کرد که امیدوار است این حرکت تنبیهی اسدی را به خود بیاورد و این بازیکن با استعداد در مسیر ترقی و پیشرفت قرار بگیرد. 


شنیده می شود باشگاه پرسپولیس نیز در پی تصمیم زلاتکو کرانچار و حمید استیلی به صورت جداگانه این بازیکن را به کمیته انضباطی احضار و درباره او تصمیم گیری خواهد کرد.


شک نداشته باشید که برخوردهایی از این دست راه را برای پیشرفت بازیکنان جوان و خام فوتبال ایران باز خواهد کرد.  بازیکنانی که خیلی از آنها به دلیل مشکلات فرهنگی و رفتاری در پایان دوران فوتبال در جای شایسته ای قرار نمی گیرند.