جذاب ترین رقابت لیگ یک بین دو مربی -ستاره 

جذاب ترین رقابت لیگ یک بین دو مربی -ستاره 

به گزارش ورزش سه ، در این تیم بازیکنانی مثل فرزاد حاتمی، مجتبی شیری، محمد ابراهیمی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، علی زینالی و ... حضور دارند که با سابقه هر یک در گلزنی در تیم های سابق لیگ برتری شان انتظار می رفت بازی های به مراتب پرگل تر در اکسین از آنها شاهد باشیم. البته این شروع مسابقات است و نباید خیلی انتظاراتمان را از این تیم آن هم در حالی که این تیم تغییر و تحولات بسیار در خود ایجاده کرده داشته باشیم و باید به این تیم و بازیکنانش برای به ثمر رساندن گل های بیشتر زمان بدهیم.  


 در مقایسه با تعداد گلی که اکسین تیم صدرنشین در تقابل با حریفانش به ثمر رسانده است، تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته اول پرسپولیس پاکدشت بیشترین گل را در جدول از آن خود کرده است. البته پاکدشتی ها در هفته اول مقابل حریفی که آن هم تازه به لیگ یک صعود کرده بازی را بدون گل به پایان رساندند ضمنا آنها به تیمی 6 گل زدند که اولین مصافشان را در لیگ تجربه می کردند و یک روز قبل از مسابقه تیمشان را بسته بودند. پس همانطور که باید در انتظار گل های بیشتر برای اکسین درهفته های ماند برای آنکه بگوییم تیم پرسپولیس پاکدشت یک خط تهاجمی ششدانگ دارد و آنها اکثر رقابت هایشان را با گل های بیشمار به پایان خواهند رساند هم زود است. 


اما چیزی که باعث شد تا این دو تیم را با یکدیگر مقایسه کنیم این است که خط حمله اکسین و پرسپولیس پاکدشت و در واقع اکثر بازیکنانی که در این دو تیم حضور دارند سابقه گلزنی در لیگ برتر را دارند و همین موضوع رقابت این دو تیم در لیگ را بر سر افزایش تعداد گل ها و نتایجی که در آینده کسب خواهند کرد را جذاب می کند ضمن آنکه هر دو سرمربی حاضر دراین دو تیم سابقه صعود به لیگ برتر را در کارنامه خود دارند.