فریسات: خوزستانی‌ها ثابت کنند بهترین‌اند

فریسات: خوزستانی‌ها ثابت کنند بهترین‌اند

به گزارش "ورزش سه"، عزیز فریسات مربی تیم فوتبال فولادخوزستان پیش از دیدار با استقلال در مورد این مسابقه می گوید: من قبل از صحبت از بازی باید به بازی قبلی مان در آزادی و اتفاقاتی که در اهواز رقم خورد اشاره کنم و بگویم که اصلا و ابدا صحبت هایی که در مورد هواداران اهوازی گفته شده صحت ندارد. خوزستانی ها در این سال ها در فوتبال ثابت کردند که ثابت قدم ترین هواداران را دارند و ما این بار در ورزشگاه آزادی در مقابل استقلال این را به همه ثابت خواهیم کرد. 


وی در ادامه در مورد بازی با استقلال هم می گوید: با باختی که استقلالی ها در دیدار مقابل پارس کسب کرده اند آنها آماده این بازی می شوند تا ما را شکست دهند ولی ما با تجربه بازی با پرسپولیس این بار در آزادی می خواهیم همه اتفاقات خوب را در یک روز خوب رقم بزنیم. فولاد در این بازی چیزی کم از استقلال ندارد و با آنالیزی که این هفته آقای پورموسوی انجام داده اند بهترین نمایش و بازی را خواهیم داشت اگرچه همه در فوتبال برای موفقیت تلاش می کنند اما نتیجه را نمی توان پیش بینی کرد فقط این را می گویم که فولاد از ابتدای این مسابقه تا ثانیه های آخر دست از تلاش برنخواهد برداشت و برای کسب امتیاز این بازی می جنگد. 


او در ادامه در مورد عملکرد فولاد می گوید: فولاد با وجود تغییر و تحولاتی که در این فصل داشت نتایج خوبی کسب کرده و به اعتقاد من کسب 7 امتیاز از 4 بازی نتیجه خوبی است و فولاد ادامه نتایج بهتری را هم کسب خواهد کرد و در جمع تیم های مدعی قرار خواهد گرفت. در ابتدای فصل هدفمان را مشخص کردیم و در همان مسیر حرکت کردیم و همه این را می دانیم که باخت و برد در فوتبال رویدادی طبیعی است و چیزی از ارزش های یک تیم کم نمی کند فقط باید از درس هایی که از باخت می گیرید بهترین استفاده را ببرید و آن اشتباه را تکرار نکنید. کلامم را با این جمله پایان می دهم که فولاد تیم بزرگی بوده، هست و خواهد بود این تیم را دست کم نگیرید.