واکنش منچستریونایتد به استخدام زیدان

واکنش منچستریونایتد به استخدام زیدان

سایت رسمی فوتبالی - خوزه مورینیو علیرغم شکست 3 – 2 در هفته دوم لیگ برتر برابر برایتون از حمایت کامل هئیت مدیره منچستریونایتد برخوردار است. 

این نتیجه و عملکرد تیم در این بازی موج گسترده ای از انتقادات را به دنبال داشت. 

مورینیو مدعی اصلی اولین مربی اخراجی لیگ برتر است و گفته می شود سرمربی سابق رئال مادرید، زین الدین زیدان، یکی از گزینه های جانشینی او به حساب می آید. 

یک منبع در باشگاه منچستریونایتد گفت: " چرا وقتی جای خالی نداریم باید به زیدان فکر کنیم؟ "

مورینیو از عملکرد ضعیف باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ناراحت بود. آنها تنها هافبک برزیل، فرد، و دیه گو دالوت را به خدمت گرفتند که مصدوم است. 

او بازیکنان بیشتری برای پست دفاع وسط می خواست و همچنین قصد داشت آنتونی مارسیال را به فروش برساند. 

هیئت مدیره باشگاه در هر دو مورد برخلاف خواسته های این مربی عمل کرد. 

مهاجم سابق انگلیس و آرسنال، یان رایت، معتقد است که شرایط در باشگاه منچستریونایتد آرامش قبل از طوفان است. 

مورینیو اظهار داشته که یونایتد در شکست برابر برایتون اشتباهات بسیاری داشته است. 

رایت دوشنبه شب در صحبت با رادیو 5 بی بی سی گفت: " اد وودوارد ناراحت است، سرمربی ناراحت است و بازیکنان و هواداران نیز ناراحت هستند. "

مورینیو در تابستان هشدار داده بود که در صورت عدم تقویت یونایتد پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، تیمش فصل سختی را پیش رو خواهد داشت. 

او تاکید کرده بود که خط دفاع تیم نیز به تقویت دارد اما روز آخر نقل و انتقالات بدون خرید هیچ بازیکنی به پایان رسید. 

رایت گفت که درباره آینده مورینیو که تا ژانویه 2020 قرارداد دارد، نگران است. 

مهاجم سابق آرسنال اضافه کرد: " اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند، مهم نیست که سود مالی چقد خواهد بود، آنها بسیار از هدف خود دور خواهند شد. اگر شرایط همین باشد هیچ نتیجه دیگر جز اخراج مورینیو ندارد. "

کریس ساتن، مهاجم سابق چلسی، در گفت و گو با همان برنامه گفت که نمایش روز یکشنبه به خوبی نشان داد که بازیکنان یونایتد قصد دارند برای مربی خود بازی کنند. 

ساتن اضافه کرد: " نفاق بسیاری در تیم وجود دارد. آنها به مربی خود متعهد نیستند. آنها تنها نام منچستریونایتد را یدک می کشند. بدترین اتفاق این است که به نظر نمی رسد نتیجه دیروز فقط برای یک بازی باشد و احتمالا دوباره تکرار خواهد شد. هواداران بسیار عصبانی هستند. "

یونایتد در انتهاب فصل با مدافعان زیادی مانند هری مگوایر، توبی آلدرویرلد و جروم بواتنگ لینک شد. 

مدافع سابق منچستریونایتد، گری نویل، دوشنبه شب در گفت و گو با اسکای اسپرت گفت که باشگاه باید در پنجره نقل و انتقالاتی از مورینیو حمایت می کرد. 

نویل اضافه کرد: " زمانی که وودوارد پیشنهاد تمدید قرارداد با مورینیو را ارائه کرد – که بعضی معتقد هستند لزومی به انجام این کار نبود – نشان داد که به او اعتقاد دارد. اما باور اگر به او اعتقاد و ایمان داشت باید بازیکنان و دفاع وسط های مد نظر او را می خرید. صرف نظر از مربی، منچستریونایتد به مدافعان میانی جدید نیاز دارد. نظر من این است که مگویر و آلدرویرلد گزینه های خوبی بودند. اگر قیمت آنها 120 میلیون پوند هم بود باید این کار انجام می شد. فکر می کنم که او تا پایان قرارداد در این تیم می ماند و تا آن زمان حمایت می شود. در حال حاضر بدون شک ناراحتی هایی بین مربی و باشگاه وجود دارد. اشتباه نکنید، باشگاه از او حمایت می کند. اما نمی توان در عرض سه ربع یک خانه ساخت. شما باید کار را تمام کنید. یونایتد نیاز به افراد جدی در فوتبال دارد تا اوضاع را هدایت کنند. "