ویسی و شاگردانش تنها تیم بدون گل زده !

ویسی و شاگردانش تنها تیم بدون گل زده !

به گزارش "ورزش سه"، چهار هفته از رقابت های لیگ برتر سپری شده و در شرایطی که 60 گل در مسابقات چهار هفته گذشته توسط تیم های مختلف به ثمر رسیده، شاگردان عبدالله ویسی هنوز موفق به ثبت گل نشده اند.


تاکنون تیم فوتبال سپاهان به لطف پیروزی پر گل مقابل سپیدرود و علیرغم اینکه دو بازی را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته است، با 8 گل بهترین خط هجومی مسابقات است و پس از این تیم هم پیکان، پدیده و استقلال قرار دارند که 5 مرتبه موفق به باز کردن دروازه حریفان خود شده اند.


در فهرست بدترین خطوط تهاجمی نیز پس از نفت مسجد سلیمان که موفق به ثبت گل نشده، در رده بعدی تیم های تراکتورسازی و سپیدرود قرار دارند که فقط 2 بار گلزنی کرده اند.


شاگردان عبدالله ویسی در اولین دیدار فصل، مقابل تراکتورسازی تبریز با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه دادند ولی در هفته دوم مقابل شاگردان مهدی تارتار دو بار دروازه خودشان را باز شده دیدند. دیدار سوم و چهارم مسجد سلیمانی ها هم به ترتیب برابر فولاد و پرسپولیس بود که با دو تساوی بدون گل دیگر خاتمه یافت.


عبدالله ویسی در لیگ پانزدهم با تکیه بر خط دفاعی بسیار خوبی که در آن مقطع در اختیار داشت، موفق شد به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود ولی از همین حالا می توان پیش بینی کرد که علیرغم آمار خوب 2 گل خورده در 4 بازی، در صورتی که سرمربی نفت مسجد سلیمان نتواند مشکل عدم گلزنی خود را حل کند، کار بسیار سختی برای حضور در لیگ نوزدهم در پیش خواهد داشت.