رئال مادرید برای خرید مهاجم والنسیا باید 120 میلیون بپردازد

رئال مادرید برای خرید مهاجم والنسیا باید 120 میلیون بپردازد

سایت رسمی فوتبالی - به مقامات باشگاه رئال مادرید گفته شده که اگر قصد دارند در این تابستان رودریگو، مهاجم والنسیا، را به خدمت بگیرند باید مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو برای بند فسخ او بپردازند.

آنیل مورتی، مدیر والنسیا، در یک برنامه رادیویی موضوع را مطرح کرد و پس از آن دیلی اکسپرس نیز این خبر را پوشش داد.

بازیکن سابق تیم دوم رئال مادرید هرگز نتوانست به تیم اول راه پیدا کند و با قراردادی ۵ ساله به بنفیکا پیوست. رودریگو در سال ۲۰۱۴ به صورت قرضی به والنسیا منتقل شد و یک سال بعد این قرارداد قرضی را دائمی کرد.

او فصل گذشته نمایش بسیار درخشانی داشت و موفق شد در ۳۱ بازی ۱۶ گل به ثمر برساند که بهترین عملکرد پس از پیوستن به والنسیا بود.

مربی رئال مادرید، لوپتگی، رودریگو را از زمان حضور خود به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌شناسد و در بازی‌های انتخابی و همچنین جام جهانی روسیه نام او را جز فهرست بازیکنان خود قرار داده بود.

پس از جدایی کریستیانو رونالدو همچنان شایعات بسیاری پیرامون جذب یک مهاجم درجه اول توسط باشگاه رئال مادرید وجود دارد. لوپتگی تا به حال موفق به انجام این امر نشده و رودریگو را به عنوان یک گزینه ضروری برای ایجاد رقابت با کریم بنزما در نظر دارد.

با این حال صحبت‌های مطرح شده توسط مدیر باشگاه والنسیا برای مدافع عنوان قهرمانی اروپا شگفت‌آور است چراکه آنها ارزش این بازیکن را حدود ۷۰ میلیون یورو تخمین زده بودند. اما اگر آنها به راستی در پی جذب این بازیکن باشند می‌توانند به راحتی بند فسخ ۱۲۰ میلیون یورویی او را پرداخت کنند.

شکی وجود ندارد که اعلام عمومی بند فسخ رودریگو توسط مردی پیش از انجام هر گونه مذاکره صورت گرفته است. اما پیش از این نیز بارها باشگاه‌ها پس از انجام مذاکراتی مبلغ درخواستی اولیه خود را کاهش داده‌اند و اگر این بازیکن برای جدایی از والنسیا اصرار کند رئال مادرید می‌تواند با مبلغ کمتری او را به خدمت بگیرد.

باشگاه رئال مادرید در مذاکرات اخیر خود برای جذب بازیکنان چندان موفق نبوده است. کریستیانو رونالدو حدود دو ماه قبل از این تیم جدا شد و آنها هنوز نتوانستند جانشینی برای او پیدا کنند. اگر بند فسخ رودریگو پرداخت شود بدون شک می‌تواند به پایتخت اسپانیا بیاید اما ممکن است مذاکرات تا روز آخر پنجره نقل و انتقالات ادامه پیدا کند.