بی توجهی مدافع منچسترسیتی به خواسته گواردیولا

بی توجهی مدافع منچسترسیتی به خواسته گواردیولا

سایت رسمی فوتبالی - بنجامین مندی به حضور بیش از اندازه خود در شبکه‌های اجتماعی پایان نداده اما استفاده از تلفن همراه در رختکن تیم را کنار گذاشته است.

پپ گواردیولا به مدافع منچستر سیتی هشدار داده بود که استفاده از شبکه‌های اجتماعی را فراموش کند. او پس از بازی آرسنال در هفته اول لیگ برتر به شوخی گفته بود که گاهی می‌خواهد این بازیکن را بکشد.

وقتی گفته‌های سرمربی توسط توییتر رسمی باشگاه منتشر شد، مندی پاسخ داد: " اوه! " اما پس از پیروزی ۶ - ۱ مقابل هادرسفیلد بلافاصله تصویری از خود در توییتر منتشر کرد که در حال پاشیدن آب روی دکتر باشگاه بود.

او گفت: " من تغییر نکردم اما به هیچ وجه در رختکن از تلفن همراه خود استفاده نمی‌کنم. این بهتر است. هر زمان که در حال کار با تلفن همراه خودم هستم مشغول چک کردن اینستاگرام یا توییتر هستم. و حالا باید مراقب باشم. وقتی در مرکز تمرینی هستم هرگز از تلفن همراه استفاده نمی‌کنم و به جای آن به صحبت‌های سرمربی گوش می‌دهم. می‌دانم که هواداران این کار را دوست دارند اما سرمربی تیم مدیر است بنابراین هر وقت چیزی می‌گوید باید به آن گوش کنم. همه بازیکنان این موضوع را درک می‌کنند. بنابراین در رختکن یا هر جای دیگر از تلفن همراه استفاده نمی‌کنم. "

این بازیکن تیم ملی فرانسه آغاز تأثیرگذاری در منچستر سیتی داشت و توانست در بازی اول سیتی ۳ پاس گل بدهد تا این تیم بار دیگر در صدر جدول قرار بگیرد.

مندی در حال حاضر در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر قرار دارد که در دو فصل گذشته در اختیار هم‌تیمی او، کوین دی بروینه، بود‌ که به دلیل مصدومیت زانو سه ماه از میادین دور است.

مندی اظهار داشت: " ما شبیه نیستیم. کوین کوین است، یک بازیکن بی‌نظیر و من تمام تلاشم را برای تیم انجام خواهم داد. من ترجیح میدم پاس‌ گل ارسال کنم و این برای من زیباتر است. این نظر من است. اگر موقعیت گلزنی داشته باشم و بتوانم به بازیکن دیگری هم پاس دهم گزینه دوم را انتخاب می کنم. "