منچستریونایتد به دنبال استخدام مدیر فنی

منچستریونایتد به دنبال استخدام مدیر فنی

سایت رسمی فوتبالی - منابع به ای اس پی ان خبر داده اند که منچستر یونایتد قصد دارد پیش از پایان سال یک مدیر فنی استخدام کنند تا رابط بین کادرفنی و هیئت مدیره این تیم باشد. آنها قصد دارند با این کار ساختار استخدامی خود را با یک مدیر فوتبالی تکمیل کنند.

خوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، در طول تابستان بارها از عملکرد باشگاه در بازار نقل و انتقالات انتقاد کرد و ناامیدی خود را از جذب یک مدافع میانی ابراز کرد.

پنج باشگاه بزرگ دیگر انگلیس شامل چلسی، منچسترسیتی، لیورپول، تاتنهام و آرسنال از شیوه سنتی کنترل نقل و انتقالات توسط سر مربی و مدیر اجرایی گذر کردند اما منچستر یونایتد به این روش وفادار مانده که در دوره ۲۷ ساله حضور سر الکس فرگوسن در این تیم موفق بود.

اما هیئت مدیره باشگاه و در صدر آنها اد وودوارد پذیرفتند که باشگاه نیازمند تغییراتی است و باید پس از بازنشستگی فرگوسن در سال ۲۰۱۳ در شیوه مدیریتی باشگاه تغییراتی اعمال شود.

منابع خبری به ای اس پی ان گزارش داده‌اند که وودوارد و خانواده گلیزر، مالکان منچستر، قصد دارند مدیر فنی را برای ایجاد رابطه بین مورینیو و وودوارد استخدام کنند.

با توجه به اینکه وودوارد مسئولیت‌های دیگری به جز نقل و انتقالات در باشگاه دارد، حضور یک مدیر فنی می‌تواند به مورینیو برای ارتباط روزانه با باشگاه درباره شرایط و اتفاقات تیم کمک کند.

مورینیو در طول تور تابستانه آمریکا از طریق تلفن با وودوارد در ارتباط بود اما با توجه به اینکه مدیر اجرایی زمان خود را بین انگلیس و کمپ تیم در آمریکا پخش می.کرد، عدم موفقیت منچستر یونایتد و روند حرکت این تیم در بازار نقل و انتقالات باعث ناراحتی او شد.

یونایتد امیدوار است با اضافه کردن یک مدیر فنی پیش از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی در ماه ژانویه به تیم، گام بزرگی برای بهبود روابط بین دفتر سرمربی و هیئت مدیره بردارد.