بایرن برای لواندوفسکی ۱۵۰ میلیون می تواند دریافت کند

بایرن برای لواندوفسکی ۱۵۰ میلیون می تواند دریافت کند

سایت رسمی فوتبالی - اولی هوینس، مدیر بایرن مونیخ، مدعی شد که در صورت آمادگی باشگاه برای فروش روبرت لواندوفسکی آنها مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو برای این بازیکن دریافت خواهند کرد.

مدیر برنامه‌های لواندوفسکی، پینی زهاوی، در ابتدای تابستان اعلام کرد که بازیکن تیم ملی لهستان قصد جدایی دارد اما بایرن مونیخ این اجازه را به او نداد.

هوینس به اسکای گفت: " ما همیشه کنترل روبرت را در دست داشتیم اما کنترل مدیر برنامه‌های او را نداریم. او ۴ یا ۵ بار تلاش کرد تا با کارل هاینس رومینیگه، حسن صالح حمیدزیچ و من قرار ملاقات بگذارد اما ما حتی یک بار هم نپذیرفتیم. به اطلاع دادم که تنها در ساعت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز ۱۱ شهریور ماه وقت دارم. "

هوینس تاکید کرد لواندوفسکی که در این تابستان با رئال مادرید، منچستر یونایتد، چلسی و پاری سن ژرمن لینک شده بود، تنها تا پایان این ماه با زهاوی قرارداد دارد.

او اظهار داشت: " اگر لواندوفسکی بتواند از شر مدیر برنامه‌های خود خلاص شود و تمام تمرکز خود را روی بایرن بگذارد بهترین بازیکن تاریخ بایرن مونیخ تبدیل خواهد شد. ما می‌توانستیم این تابستان ۱۵۰ میلیون یورو برای لواندوفسکی دریافت کنیم. "

با این حال اسکای گزارش داده لواندوفسکی که در این تابستان در ۲ بازی ۴ گل به ثمر رسانده قرارداد خود را با زهاوی تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرده است.

هوینی با ابراز ناراحتی از قانون فیرپلی مالی گفت: " باید این قانون را کنار گذاشت چون هیچ ارزشی ندارد. به راحتی می‌توان آن را دور زد. حتی اگر ۵۰۰ میلیون یورو داشتیم ۲۰۰ میلیون یورو خرج یک بازیکن نمی‌کردیم. هیچ کس چنین ارزشی ندارد. همیشه گفته می‌شود که چطور می‌توان از سد بایرن گذشت؟ اگر بازیکنانی به ارزش ۴۰۰ میلیون یورو داشتیم هیچ کس نمی توانست از سد ما بگذرد. اگر کریستیانو رونالدو را می‌خریدیم به جای ۲۵ امتیاز ۳۵ امتیاز پیش می‌افتادیم. "

مدیر بایرن اضافه کرد که جروم بواتنگ و سباستین رودی، بازیکنان تیم ملی آلمان، ممکن است در آخرین روزهای نقل و انتقالات از این باشگاه جدا شوند.

او گفت: " اگر پاریس خواسته مالی ما را برآورده کند ممکن است بواتنگ جدا شود اما تنها با یک گزینه خاص برای خرید حاضر به انتقال قرضی بواتنگ هستیم. اگر تصمیم بگیرد در تیم بماند خوشحال می‌شویم. "

هوینس مدعی شد که آرین روبن و فرانک ریبری پس از تمدید قرارداد یک ساله باید زمان کمتر بازی در این فصل را بپذیرند.

او در این باره اظهار داشت: " آنها باید متوجه باشند که قرار نیست در تمام بازی های این فصل به میدان بروند. این بخشی از مذاکرات ما برای تمدید قرارداد بود و هر دوی آنها به خوبی از این موضوع آگاه هستند. "