ناچو: گرت بیل مجبور نیست جانشین رونالدو شود

ناچو: گرت بیل مجبور نیست جانشین رونالدو شود

سایت رسمی فوتبالی - گرت بیل مجبور نیست که جای خالی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را پر کند.

این نظر هم تیمی گرت بیل، ناچو، پس از اولین بازی در کنار هم در لالیگاست. رئالی ها در اولین دیدار خود در لالیگا بدون رونالدو و با گلزنی بیل و کارواخال با حساب 2 – 0 ختافه را شکست دادند تا اولین پیروزی تیم لوپتگی را به دست بیاورند. رونالدو بعد از 9 سال موفقیت آمیز در برنابئو از این تیم خداحافظی کرده و به یوونتوس پیوست. لوپتگی که در تابستان جانشین زین الدین زیدان شد هنوز بازیکنی که بتواند جای خالی رونالدو را پر کند، به خدمت نگرفته است. گمانه زنی هایی مبنی بر این که انتظار می رود بیل بعد از جدایی رونالدو بازیکن اصلی رئال شود، وجود داشت. 

اما ناچو معتقد است که این مسئله مطرح نیست.  این بازیکن اظهار داشت: " من برای کارواخال خوشحال هستم. برای بیل هم همین طور. از او خواسته نشده که جای خالی رونالدو را پر کند. کریستیانو برای همیشه تاثیر خود را در این تیم به یادگار گذاشته است. بیل واقعا یک بازیکن کلیدی برای ماست و قهرمانی های زیادی به دست آورده و نباید چیزی را به کسی ثابت کند. همه می دانند که می توان روی او حساب کرد و من مطمئن هستم که به عملکرد خوبش ادامه می دهد. هواداران کاملا از بیل حمایت می کنند و او در رئال مادرید بسیار خوشحال است. ما مهاجمان بی نظیری داریم. "

بازی بعدی رئال مادرید روز یکشنبه به میزبانی خیرونا برگزار می شود. و لوپتگی تایید کرده که با وجود رضایت از بازی در برابر ختافه، عملکرد بهتری از تیمش می خواهد.لوپتگی گفت: " فکر می کنیم بازی خوبی در زمین ارائه دادیم، دو گل زدیم و موقعیت های بسیاری ساختیم و گلی دریافت نکردیم. همه تیم ها جا برای پیشرفت دارند اما ما خوشحال هستیم. در فاز هجومی خوب بودیم. اگر توپ را در اختیار داشتیم کمتر آسیب پذیر بودیم اما تنها با مالکیت توپ راضی نیستیم. من از سبک بازی و رفتار بازیکنان خشنود هستم. ما باید تیمی باشیم که به خوبی حمله و دفاع می کند. این تنها راه قهرمانی در لالیگاست. حالا باید به تلاش خودمان ادامه دهیم و از فرصت تعطیلات ملی استفاده کنیم چرا که چندان تکرار نمی شود. باید بازیکنانی که 100 درصد آماده نیستند را ریکاوری کنیم. به عنوان مربی می خواهم بهترین بازی را از تیمم بگیرم. این به ما بستگی دارد. ما خوشحال می شویم که این بازیکنان به بهترین تیم تبدیل شوند. "