آل کثیر: برای یک مهاجم خوب نیست که آمار گلزنی‌اش پایین باشد

آل کثیر: برای یک مهاجم خوب نیست که آمار گلزنی‌اش پایین باشد

وبسایت رسمی فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: برای یک مهاجم خوب نیست که آمار گلزنی‌اش پایین باشد و دیر به دیر گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، عیسی آل کثیر در خصوص بازی تیم‌های فوتبال پیکان و گسترش فولاد که با تساوی 2 تیم به پایان رسید، اظهارداشت: ما برای پیروزی به میدان رفته بودیم ولی نتوانستیم به نتیجه‌ای که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

وی در مورد گلی که برای پیکان به ثمر رساند و خوشحالی عجیبی که پس از به ثمر رساندن این گل انجام داد، گفت: چون آخر بازی گل را به ثمر رساندم آن خوشحالی را انجام دادم. برای یک مهاجم خوب نیست که آمار گلزنی‌اش پایین باشد و دیر به دیر گلزنی کند. شرایط تیم ما نسبت به اول فصل بهتر شده و تیم روزبه‌روز هماهنگ‌تر می‌شود. البته همچنان نیاز به زمان داریم و قطعا این فصل برای کسب سهمیه تلاش خواهیم کرد.

بازیکن تیم فوتبال پیکان در مورد بازی هفته آینده تیمش با پدیده در هفته پنجم لیگ برتر تصریح کرد: پدیده تیم خوبی است که کادرفنی قوی در اختیار دارد. آنها شرایط خوبی دارند و قطعا ما کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

آل‌کثیر در پایان در واکنش به این موضوع که آیا با عملکردی که داشته نظر کادرفنی را جلب کند و از این پس به صورت ثابت در ترکیب تیم قرار بگیرد، عنوان کرد: این نظر کادرفنی است که چه کسی بازی می‌کند ولی من تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکردم انجام می‌دهم. ما بازیکن هستیم و وظیفه ما این است که در تمرینات و بازی‌ها تلاش کنیم. فکر می‌کنم با عملکردم کادرفنی تیم را  راضی کرده باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی کردن به صورت ثابت بستگی به عملکرد بازیکن دارد و اینکه او چقدر تلاش می‌کند خیلی مهم است. امیدوارم روزبه‌روز شرایط من در پیکان بهتر شود و عملکرد خوبی از خود در پایان فصل به نمایش بگذارم.