باقری نیا: نسل طلایی فولاد شاگرد پورموسوی بودند 

باقری نیا: نسل طلایی فولاد شاگرد پورموسوی بودند 

به گزارش ورزش سه، عبدالمجید باقری نیا سرپرست تیم فولاد خوزستان در فاصله 2 روز تا بازی حساس این تیم مقابل استقلال تهران پیرامون شرایط فولاد و آمادگی بازیکنان این تیم گفت: اوضاع تیم خدا را شکر خوب است و این هفته خیلی خوب با حضور تمام بازیکنان تمرین کرده ایم. خوشبختانه بدون مصدوم و محروم به تهران می آییم تا یک بازی خوب انجام دهیم و نتایج خوب دو هفته اخیرمان را ادامه دهیم.

او درباره اعتراضاتی که در سکوهای ورزشگاه غدیر در بازی مقابل نساجی شنیده شد، اظهار داشت: هر چیزی که بر اساس منطق باشد، قابل قبول است. وقتی تیمی در هفته چهارم 7 امتیاز گرفته و در بین پنج تیم بالای جدول است، آیا چنین اعتراضاتی منطقی است؟ نکته دیگر این است که وقتی به این افراد می گویند هوادار، این توهین به هواداران فولاد است چون آنها 90 دقیقه پشت سر تیمشان ایستادند و آنها بودند که کمک کردند بازی یک هیچ باخته برگردد و فولاد نساجی را شکست دهد. آن چند نفری که در یک جای مشخص می نشینند، هیچ برایشان فرقی ندارد نتیجه چند چند باشد و چه عقب باشیم چه جلو، آنها توهین خود را می کنند. این را نمی شود به حساب هواداران فولاد گذاشت. ما که در ورزشگاه بودیم، هواداران از لحظه ای که تیم وارد زمین شد تا وقتی که بازی تمام شد، هم در نیمه اول که یک هیچ عقب بودیم و خوب بازی نکردیم و هم در نیمه دوم که بازی خوبی انجام دادیم، در هر حالت آنها پشت تیمشان بودند. من حتی می گویم آن چند نفر معدود را باید بیاورند و بپرسند، شاید حرفی منطقی داشته باشند که در این صورت مشکلشان حل شود. اگر هم منطقی نبود، مثل همه جای دنیا به آنها اجازه ورود به ورزشگاه را ندهند. باشگاه و مسئولان انتظامی شهر قطعا اقداماتی را در خصوص این افراد انجام خواهند داد.

وی افزود: البته با هیچ منطقی این سازگار نیست. تیمی چهار بازی انجام داده، 100 درصد امتیازات بازی های خانگی را گرفته و در بازی های خارج از خانه یک تساوی به دست آورده است. با چه منطقی باید اعتراض کنند؟ آن هم در شرایطی که ما خودمان اعلام کردیم هنوز تیم به خوبی شکل نگرفته است. خارجی ها دو هفته و سروش رفیعی یک هفته قبل از شروع لیگ اضافه شده اند و نیاز به زمان داریم. در این حالت که خودمان اعلام کرده ایم، اعتراض روی همین موارد با وجود نتایجی که گرفتیم منطقی نیست.

باقری نیا در تمجید از سرمربی فولاد گفت: آقای پورموسوی سال ها به فولاد خدمت کرده، چه در رده های پایه چه در بزرگسالان. آن نسلی که مایه افتخار و سربلندی فولاد شد و بازیکنانی مثل مبعلی، بداوی، کعبی و... را معرفی کرد، همه شاگردان سیروس پورموسوی در رده های جوانان و امید بودند. این ها زیر دست او بزرگ شدند و سال ها برای تیم ملی بازی کردند. حالا همان مربی جوان، به تجربه بالا رسیده و اگر قرار باشد ما همشهریان از او حمایت نکنیم، واقعا یک ظلم است.

سرپرست فولاد در خصوص استراتژی این تیم برای دیدار با استقلال و احتمال یک بازی محتاطانه برای جلوگیری از تکرار اتفاقات بازی پرسپولیس خاطرنشان کرد: نکته بد برای ما این بود که هفته دوم به پرسپولیس خوردیم و هنوز شناخت درستی از این تیم نداشتیم. قطعا الان شرایط با آن بازی فرق دارد. ما با آمادگی بیشتر، هم از نظر تیمی هم از نظر تاکتیکی و هم از لحاظ شناخت و آنالیز حریف به آزادی می آییم و مطمئن باشید یک بازی به مراتب بهتر از دیدار با پرسپولیس انجام خواهیم داد و دنبال کسب نتیجه عالی هستیم.