آنالیز بنگلادش توسط کرانچار و استیلی(عکس)

آنالیز بنگلادش توسط کرانچار و استیلی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال امید ایران که در دو مسابقه اخیرشان در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی یک تساوی برابر عربستان و یک پیروزی مقابل کره شمالی داشتند، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در استادیوم پاتریوت چاندرابهاگا آخرین دیدار مرحله گروهی را برابر میانمار برگزار می‌کنند.

تیم ملی ایران که در امتیاز ۴ و تفاضل گل ۳+ و حتی گل‌های زده و خورده با عربستان برابر است، در صورت صدرنشینی در گروه F در نخستین مسابقه مرحله حذفی باید به مصاف تیم دوم گروه E که کره جنوبی است، برود ولی اگر پس از عربستان، تیم دوم دور گروهی شود باید مقابل بنگلادش(تیم دوم گروه B) قرار بگیرد.

به دلیل اینکه ممکن است فوتبالیست‌های امید ایران در نخستین دیدار مرحله حذفی مسابقات آسیایی به بنگلادش برخورد کنند، شب گذشته زلاتکو کرانچار سرمربی به همراه رضا چلنگر مترجم او و همچنین حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید ایران، آخرین مسابقه مرحله گروهی بنگلادش مقابل قطر را از نزدیک تماشا کردند.

مسابقه‌ای که بنگلادش با برتری یک بر صفر مقابل قطر به سود خود تمام کرد و تیم دوم گروه B شد، در استادیوم  پاتریوت چاندرابهاگا، محل برگزاری بازی امروز تیم‌های ایران و میانمار صورت گرفت که همین موضوع موجب شد تا کرانچار و استیلی راحت‌تر این دیدار را از نزدیک تماشا کنند و آنالیزی از سبک بازی و عملکرد تیم ملی بنگلادش داشته باشند.