سه بازیکنی یوونتوس که کنار رونالدو شکوفا خواهند شد

سه بازیکنی یوونتوس که کنار رونالدو شکوفا خواهند شد

سایت رسمی فوتبالی - همانطور که در این تابستان مشاهده کردیم هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست. هیچ کس انتظار نداشت که کریستیانو رونالدو رئال مادرید را ترک کند اما این اتفاقی بود که افتاد و بازیکن پرتغالی تصمیم گرفت برای پیوستن به یوونتوس از برنابئو جدا شود. 

این مهاجم پس از گذراندن 9 سال خاطره انگیز در پایتخت اسپانیا سرانجام تصمیم گرفت به دوران حرفه ای خود در رئال مادرید پایان دهد و به دنبال چالش جدیدی در سری آ باشد. یوونتوس با پرداخت مبلغ 100 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت گرفت تا گرانقیمت ترین انتقال این تابستان را رقم زده باشد. 

با توجه به استعداد شگفت انگیز و عملکرد باورنکردنی رونالدو در این سال ها شکی وجود ندارد که او در لیگ ایتالیا نیز موفق خواهد شد. نمایش بی نظیر او در لیگ قهرمانان می تواند به یوونتوس کمک کند که پس از سال ها بار دیگر به قهرمانی اروپا دست پیدا کند. 

در حالی که تمام توجه ها به این بازیکن پرتغالی است، نباید فراموش کرد که یوونتوس فوق ستاره های بی نظیر دیگر نیز برای رسیدن به موفقیت در اختیار دارد. 

در این مطلب به بررسی سه فوق ستاره یوونتوس که این فصل کنار رونالدو بازی خواهند کرد، می پردازیم. 

3. الکس ساندرو؛ پس از کش و قوس ها ماندنی شد


الکس ساندرو، مدافع برزیلی، یکی از معدود فوق ستاره های یوونتوس است که می تواند با پیوستن رونالدو به این باشگاه رشد کند. علیرغم شایعاتی که در هفته های اخیر مبنی بر جدایی این بازیکن 27 ساله به گوش می رسید، او تصمیم گرفت بماند و با توجه به حضور رونالدو، او می تواند بازی خود را بسیار بالاتر از فصول قبل ادامه دهد. 

این بازیکن اهل آمریکای جنوبی در انجام وظایف خود در دفاع بسیار دقیق و محتاط است اما توانایی برای ارسال پس به جلو و رساندن توپ به منطقه خطر حریف است که می تواند باعث درخشش او در کنار رونالدو شود. 

ساندرو در حرکات هجومی بسیار قابل تحسین است. با توجه به حضور یک ماشین گلزنی در برابر او در سمت چپ، می توانیم انتظار رشد چشمگیری از این بازیکن در این فصل داشته باشیم. 

2. بلایس ماتوئیدی، بازیکنی که مفت از دست پی‌اس‌جی پرید


فوق ستاره فرانسوی، بلایس ماتوئیدی، یکی از بهترین فوق ستاره های یوونتوس است که می تواند از حضور رونالدو در این تیم بهره ببرد. 

این هافبک در تابستان 2017 از پاری سن ژرمن به یووه پیوست و خیلی زود با عملکرد درخشان خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان سری آ معرفی کرد و توانست اعتماد سرمربی را جلب کند. 

ماتوییدی با حضور در سمت چپ مثلث میانی یووه می تواند رابطه خوبی با رونالدو در زمین برقرار کند.

این بازیکن فرانسوی توانایی ارسال توپ خوبی دارد و می تواند با ارسال پاس های دقیق موقعیت گلزنی برای هم تیمی های خود ایجاد کند. این کاری است که می تواند با حضور یک تمام کننده بی نظیر در برابرش، سطح بازی او را بسیار بالا ببرد.

1 . پائولو دیبالا؛ ستاره ای برای آینده


پس از جدایی هیگواین از یووه و پیوستن به میلان، حالا پائولو دیبالا اصلی ترین فوق ستاره یوونتوس است. هرچند جذب کریستیانو رونالدو به این معناست که این بازیکن 24 ساله باید برای کسب این لقب کمی صبر کند. 

با وجود این جذب رونالدو محدودیتی در تاثیرگذاری دیبالا ایجاد نمی کند. در واقع هردوی این بازیکنان می تواندد در کنار هم رشد کنند، مسئولیت های گلزنی را تقسیم کنند و تیم را به مقام های بالاتر برسانند. 

دیبالا با استفاده از هوش حرکتی و تونایی بی نظیر دریبل زنی خود می تواند به محوطه جریمه برسد و موقعیت های صد در صد گل برای هم تیمی هایش ایجاد کند و همچنین می تواند از همان جا توپ را وارد دروازه حریف کند. 

با حضور این بازیکن آرژانتینی در سمت راست و حضور کریستیانو رونالدو در سمت چپ، خط حمله یوونتوس این فص مهارناپذیر خواهد بود.