وکیا: نباید به هیچ قومیتی توهین کنیم

وکیا: نباید به هیچ قومیتی توهین کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع خوزستانی مسجدسلیمان پیش از آنکه درباره بازی این تیم مقابل پرسپولیسی ها صحبت کند به رفتار ناشایست این چند هفته هواداران می پردازد و در این رابطه به "وزش سه" می گوید: امیدوارم دیگر در ورزشگاه ها از این نوع درگیری ها و فحاشی هایی که در چند هفته اخیر شاهد آن بودیم نباشیم. من و حکیم نصاری که جز آخرین نفرات حاضر در زمین بودیم وقتی به سمت هواداران رفتیم تا از آنها تشکر کنیم واقعا با رفتارهای ناشایستی مواجه شدیم و دیدیم که هواداران پرسپولیس دائما توهین می کردند. هر کس دیگری هم باشد به غرور، شخصیت و اصالتش برمی خورد که چنین حرف هایی به او زده می شود.

می خواهم به هواداران بگویم که ما همه ایرانی هستیم و نباید به هیچ قومیتی توهین کنیم؛ ترک و لر، کرد و عرب همه در کنار هم زندگی می کنیم و واقعا این رفتارها در شأن و شخصیت فوتبال ما نیست. امیدوارم هیچ وقت هیچ وقت شاهد چنین رفتاری نباشیم و فقط هواداران برای حمایت تیم هایشان به ورزشگاه بیایند. به نظرم اگر این موضوع همین جا کنترل نشود به بازی پرسپولیس صنعت کشیده می شود. باز هم با ابراز امیدواری حرفم را به پایان می رسانم و می گویم خدا کند که دیگر چنین رفتاری را شاهد نباشیم.

او در ادامه در مورد دیدار با پرسپولیس می گوید: بازی پرفشار اما خوبی در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشتیم و توانستیم با یک بازی منطقی یک امتیاز از تیم پرهوادار پرسپولیس کسب کنیم.

وی افزود: خیلی ها می گفتند که ما وقت کشی کردیم و بازی ضدفوتبال به نمایش گذاشتیم که اصلا اینطور نیست. به قول آقای ویسی اگر بازی های تیم ملی را دیده باشید، تیم ملی هم همین طور بازی می کند؛ دفاع می کرد و ضدحمله می زد. طبق آنالیزی که کادرفنی قبل از بازی به ما گفته بودند نکاتی که گوشزد کردند را در این بازی پیاده کردیم. مقابل تیمی مثل پرسپولیس که یکی از بهترین تیم های ایران است نمی شود تماما حمله کرد باید یک جاهایی دفاعی بازی کرد و در مقاطعی هم حفظ توپ کنید. خیلی خوب شد که توانستیم با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم تا برای بازی با نساجی با روحیه تر حاضر شویم.

از وکیا در رابطه با خطایی که روی عالیشاه انجام داد سوال می کنیم که او می گوید: شاید برخوردی با عالیشاه داشتم اما آنقدر خطرناک و خشن نبود نمی دانم داور چطور سوت زد و چطور به من کارت زرد داد؟! من روی پای عالیشاه خطرناک ظاهر نشدم و فکر نمی کنم آن خطا کارت زرد داشت، حالا دیگر نظر داور بود و ما هم به تصمیم ایشان احترام می گذاریم.

مدافع نفت در مورد مصاف با نساجی باتوجه به نتیجه ای که این تیم در هفته گذشته کسب کرده هم می گوید: فوتبال غیرقابل پیش بینی است و مسلما هر تیمی مقابل حریفش حاضر می شود فقط برای برد می رود نه شکست. ما تیم خوبی داریم و در این چند هفته خلق موقعیت های زیادی داشتیم درست است که گلی نزده ایم اما ما نمایش خوب و خلق موقعیت های زیادی در این مدت داشتیم و مطمئنا تیم دست  پا بسته ای نیستیم. امیدوارم بتوانیم در بازی با نساجی یک نتیجه خوب را کسب کنیم تا دل هوادارانمان و مجموعه نفت را شاد کنیم.

نفت در صورت پیروزی مقابل نساجی به اولین بردش در این فصل دست پیدا می کند که مدافع مسجدسلیمانی ها در این رابطه می گوید: مسلما ما به قائمشهر می رویم تا اولین پیروزی مان را در لیگ رقم بزنیم و همانطور که گفتم می رویم تا نتیجه بازی با پرسپولیس را جبران کنیم. اگرچه باز هم می گویم که بازیکنان تیم ما در ایجاد موقعیت از حریفان چیزی کم نداشتند و توپ هایمان یا به تیر می خورد یا با روز خوب گلرها همراه می شد. امیدوارم با برد در این بازی طلسم پیروزی هایمان در لیگ برتر شکسته شود.


وی در پایان افزود: حق مردم مسجد سلیمان بیشتر از این هاست و ما تمام تلاشمان را می کنیم تا باعث خوشحالی شان بشویم چون هواداران مان واقعا عاشق تیم نفت هستند و با برد تیم کلی خوشحال می شوند .امیدوارم با این برد  بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.