ارزانی: من خلاق و غیرقابل پیش بینی هستم

ارزانی: من خلاق و غیرقابل پیش بینی هستم

سایت رسمی فوتبالی - آخرین خرید سلتیک، دنیل ارزانی، می خواهد به بازیکنی بزرگ در تیم قهرمان اسکاتلند تبدیل شود. 

به گزاشر فوتبالی، وینگر 19 ساله که در جام جهانی نیز به میدان رفت، با قراردادی 2 ساله و به صورت قرضی از منچسترسیتی راهی این تیم شد تا بتواند هواداران پارک هد را با تکنیک بی نظیر خود متحیر کند.ارزانی گفت: " در بازی با توپ بسیار سریع هستم. می توانم در هر دو پست بال راست و چپ بازی کنم و بازی را پیش ببرم. می توانم در نقش شماره 10 بازی کنم و پیش از این تجربه این کار را داشتم اما اخیرا در این پست نبودم. من خلاق هستم. معمولا اولین کاری که به ذهنم می رسد انجام می دهم و این من را غیرقابل پیش بینی می کند. "

دنیل ارزانی

این نوجوان باور دارد که می تواند پس از انتقال به اتحاد از ملبورن سیتی پیشرفت چشمگیری کند. او اظهار داشت: " شاید سبک فوتبال این تیم کمی شبیه به سبکی باشد که من به آن عادت دارم. در استرالیا نیز فوتبال تا حد زیادی فیزیکی است. این جنبه ای از بازی است که به سختی می توان با آن سازگار شد . اما سبکی است که وقتی از استرالیا به این جا می آیید به آن عادت دارید. "

ارزانی همچنین در پی این است که با هموطن خود، تام راجیک، در ترکیب اصلی قرار بگیرد.او اضافه کرد: " من و تام در طول جام جهانی بسیار درباره باشگاه صحبت کردیم و من به او گفتم که می آیم تا برای سلتیک بازی کنم! اما هیچ ایده ای نداشتم که این اتفاق چطور و چه زمانی رخ می دهد. تام دوست نزدیک من است بنابراین اولین کاری که انجام دادم این بود که با او تماس گرفتم و او تنها خوبی های این باشگاه را به من گفت. او اشاره کرد که اگر اینجا باشگاه خوبی نبود، قراردادش را تمدید نمی کرد و این به اندازه کافی برای من خوب بود. "